19 juli 2025, 16:21:04

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Wat leuk van Gerda! Je kunt straks een hele valkjes galerij maken! :)
Leuke foto's van Tinco, zie je dat z'n buikje ook meer veertjes krijgt?

Lin

even een korte post vanuit stage. bij de link links geluid/film staat nog een filmpje die net is toegevoegd. Het is het laatste filmpje die ik heb ingestuurd, het gaat over voeren.en er staat ook een Lianne tussen maar dat ben ik ook. Maar het gaat dus om de laatst toegevoegde.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Even je van bladzijde 2 afhalen.

Je bent nu officieel donateur!!! Leuk he, die vermelding bij je naam!!!!!

Groetjes Gerda

Rianne

Wat een lief filmpje! Welk nest word er gevoerd, je eerste of tweede?
En donateur, ziet er luxe uit zo! :)

Lin

Hey,

Ik kreeg een leuke tip van een dagboek dat net gestart is. Alleen niemand reageert er op. Best wel jammer. Zouden jullie weer eens een kijkje willen nemen?

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10208.30.html

Groeten, Lin

bobbie

Hoi Linda,

Op bladzijde 2 ??? :o Ech nie ;D

Nu weer op bladzijde 1.

Doei, Nel :)

Petra en Cheeky

Hahaha!
Ben je (net als ik) met een "naar voren-haal actie" bezig, Nel?  ;D ;D ;D Ik was ook al ff bezig! Tsja...je "familie" laat je toch zeker niet afzakken naar de 2e pagina!!!!

bobbie

Citaat van: Petra en Cheeky op  4 juni 2005, 21:52:49
Hahaha!
Ben je (net als ik) met een "naar voren-haal actie" bezig, Nel? ;D ;D ;D Ik was ook al ff bezig! Tsja...je "familie" laat je toch zeker niet afzakken naar de 2e pagina!!!!

;D Y E P ;D

Lin

Citaat van: Gerda_T op  3 juni 2005, 22:13:11
Even je van bladzijde 2 afhalen.

Je bent nu officieel donateur!!! Leuk he, die vermelding bij je naam!!!!!

Groetjes Gerda

Hey hartstikke leuk. en ik ga het blijven ook! misschien nog wel administrator van dagboeken. Ik lees  toch elke dag alle verhalen en dagboeken en vroeger postte ik ook elke dag. Nog een week en dan kan ik dat weer.

Citaat van: Muppet op  4 juni 2005, 08:48:19
Wat een lief filmpje! Welk nest word er gevoerd, je eerste of tweede?
En donateur, ziet er luxe uit zo! :)

Ik kan het zelf niet openen het filmpje. Maar het is volgens mij het laatste nest. Ga je ook donateur worden?

Hey Nel en petra,

Heel leuk dat jullie me weer naar voren halen. Maar het hoeft niet hoor.

Groeten, Lin

heeft iedereen mijn laatst toegevoegde filmpje gezien op de link geluid/film? zo lief het voeren van de kleintjes van toen.

Lin

Hey,

even een korte update. Oh even tussendoor. Nu heb ik die fotos geplaatst en verteld wat ik gehad heb van Gerda. Maar ik heb nog helemaal niet verteld dat rianne een grote fles drank voor mijn vader heeft gekocht. Dat kreeg mijn vader als bedankje dat hij tinco gevoerd heeft.Dezelfde avond is mijn vader eraan begonnen en hij vondt het heerlijk!! aardig he!

Maar goed hoe gaat het met mij.
Heel af en toe lees ik wat op het forum waar ik op reageer. Maar ik reageer nu vrijwel nergens op omdat dit nog een drukke week is. Ik ga vandaag en morgen twee dingen afronden. en dan moet ik voor vrijdag een website maken en daar heb ik dan alleen de avonden voor.

Als deze week voorbij is ga ik met mijn vriend naar een autofestival in Belgie het hele weekend. dan heb ik nog stage tot 17 juni en dan een week om een adviesrapport te schrijven. Dan hoop ik werk te vinden of 3 weken met mijn vriend vakantie te houden. Dus nog even doorzetten en dan ben ik er weer elke dag.

Nou hier is het nog erg rustigĀ  thuis. Alle zebravinken zijn weg en alleen het aquarium hoor ik nog en af en toe Ayla en tiamo. Verder heb ik geen nieuws.

Hier nog even een foto van Tiamo.

Mochten jullie nog vragen hebben dan kan je altijd een IM sturen. Maar dagboeken lees ik even niet.

Groeten, Lin

Anita1

;D hoi lin,ik zal je missen bij mn dagboek,maar ik begrijp je volkomen hoor!
je bent idd erg druk als ik dat zo lees.ik wil je ook veel plezier wensen dat weekende.
leuk dat je toch nog even een foto hier plaats..
dat wordt afkicken hihi.
maar ik vond dat je een geweldig dagboek had,meelevend was met iedereen,en oprecht en eerlijk.daar hou ik wel van  ;D
kijkkijk papa met een fles drank.dat is nou echt weer superaardig he?
tenslotte is het ook waar,en heeft hij zich ook bewezen!
knuff lieffie anita  :-* :-*

Lin

Hey Anita,

Dank je heel aardig. Maar nog even en dan ga ik jullie weer lastig vallen. Ik probeer niet alelen leuke fotos als commentaar te zetten maar probeer er ook wel eens een tip of een antwoord te geven. Want ik zie vaak dat er vragen in het dagboek staan maar veel niet daarop reageren. Het is inderdaad afkicken maar 5 maanden hou ik heus wel vol. Alleen ik zat op de verkoop site te kijken en zag me wel een heel mooi valkje. Maar ik neem pas weer valken als ik een nieuwe huiskamervoliere mag.

Ik wil nu eerst ook nog het hok van de zebravinken maken en dan een nieuw koppel erin doen. Misschien wel een koppel gouldamadine of een japanse nachtegaal, maar die zijn zo duur. als die weer jongen hebben gaan ze naar de buitenvoliere van een kennis. In ieder geval geen vogels die tam kunnen worden want die doe ik nooit meer weg.

Groeten, Lin

Anita1

:o oow zeker dat valkje uit diepenbeek? die overjarige man?
die is echt gaaf vind ik.mooi licht van kleur.bedoelde je die soms?
gaaf dat je hier blijft beantwoorden.kunnen we altijd goed gebruiken.ik zal veel vragen stellen  :P hahahaa
knuff anita

Lin

Nee een kleine witmasker man gepareld split voor cinnamon en parels. Misschien is die al gewist. Ik zie eigenlijk overal wel mooie valkjes.

Anita1

;D ;D ;D hahahahaahah dan heb je echt,echt het virus te pakken,als je overal mooie valkjes ziet hihi :P
knuff anita  :D