4 juni 2024, 08:47:56

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Anita1

 ;D wat een leuke serie zo weer.
echt een heel mooi nestje is dat geweest!
leuk dat je ze nog even hier neerzet zeg!
die awan was hier nog echt een albino,vergeleken nu bij de foto bij henry..zo mooi wit.
er zit dan wel erg veel verschil in..
je zit al op pagina 105,zie je nu wel dat dit dagboek gewoon goed blijft lopen?
hahahaa komt door je leuke foto's meiss.
ach en als princes een man is...ben je er ook zo weer aan verknocht..
die kan je dan ook niet zo maar weer wegdoen.
komt vast goed,en straks kan ze misschien alleen maar prietttt..nou dan heb je een pop.
knuff anita  ;D

gonnie

Hoi Lin

Dat is weer genieten voor ons met die prachtige foto`s je hebt het geweldig gedaan, dit dagboek , dat hoef je toch niet af te sluiten?

Groetjes Gonnie




zazoe

Hee wat leuk om alle jongen weer een keer te zien.

Je hebt een mooi stel kleinkinderen. ;)

PB

Hoi Linda,

Jammer dat alle kleintjes zijn gevlogen.
Maar gelukkig zijn ze allemaal goed terechtgekomen.
Leuk om nog even van alle kleintjes op volgorde te zien!

Groetjes,
Petra Taxco en Chica

Patje

HOOOOOOOOOOO STOP WACHT EFFE  :o

Wegdoen? Moet je dat koppie zien



Zelfs als het een travestiet is mag ze blijven ;D

Groetjes Pat en de Dames (??????) :D

Rianne

Citaat van: Patje op  1 juni 2005, 13:54:41
HOOOOOOOOOOO STOP WACHT EFFE :o

Wegdoen? Moet je dat koppie zien



Zelfs als het een travestiet is mag ze blijven ;D

Groetjes Pat en de Dames (??????) :D


Geruststellender dan dit kan toch niet Lin?

Lin

Citaat van: Anita1 op  1 juni 2005, 08:43:18
;D wat een leuke serie zo weer.
echt een heel mooi nestje is dat geweest!

die awan was hier nog echt een albino,vergeleken nu bij de foto bij henry..zo mooi wit.
er zit dan wel erg veel verschil in..
je zit al op pagina 105,zie je nu wel dat dit dagboek gewoon goed blijft lopen?
knuff anita  ;D



Hey Dank je. Ja ik zal zo even kijken of Henry me nog een nieuwe foto heeft gemaild of in zijn dagboek heeft. Want hij is veels te grijs in zijn dagboek. Maar daar heb ik al over gemaild.

En inderdaad het dagboek loopt nog.

Citaat van: gonnie op  1 juni 2005, 09:35:07
Hoi Lin

Dat is weer genieten voor ons met die prachtige foto`s je hebt het geweldig gedaan, dit dagboek , dat hoef je toch niet af te sluiten?

Groetjes Gonnie


Oke ik sluit hem niet  ;D

Citaat van: Patje op  1 juni 2005, 13:54:41
HOOOOOOOOOOO STOP WACHT EFFE  :o
Wegdoen?
Zelfs als het een travestiet is mag ze blijven ;D
Groetjes Pat en de Dames (??????) :D



een hele gerusstelling. Ik wist dat je dat al gezegd had. maar ja je vroeg om een pop en ik geef je een niet tamme misschien wel man. Daar ben ik niet blij mee. Maar gelukkig maakt het jou niet uit.


Hey iedereen!

Bedankt voor de reacties!!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi Linda

Even de laatste serie foto's bekeken linda ..geweldige foto,s zitten erbij ...enne afsluiten geef ff seintje dan haal ik de notifice er af  ;D
Nee hoor af en toe een fototje er op blijft leuk :)

groetjes Aad

Lin

Hey,

Gisteren was ik even bij Rianne om Tinco te bekijken. Ik kwam binnen en hoorde hem al roepen. dat is ie dus niet verleerd. Maar ik was heel blij om hem even te zien en vast te houden. Toch weer even raar om dan te wachten totdat rianne hem eruit haalt terwijl ik hem gewoon pakte wanneer ik wilde. Helaas was er die avond iets belangrijkers dus veel heb ik niet met tinco kunnen zitten. Maar het is heel leuk om te zien dat ie al naar rianne is getrokken. En er zijn twee plaatsen waar die heen vliegt, de plaats waar die voer krijgt of rianne.

Maar ik heb een aantal fotos gemaakt. zijn niet veel want de batterijen waren ook vrijwel op.

Tinco het nog kuifloze valkje.


en ja hoor weer lekker te slapenĀ  terwijl wij aan het kleppen waren.




Wat een lieverd he!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Hey allemaal!

Nou vandaag kreeg ik toch een leuk pakketje!! Gerda had al verteld dat ze me een bon ging sturen en het andere deel (geld) doneert ze namens mij aan deze site. en nu vandaag kreeg ik een pakket thuis. er stond nog een oude sticker op en dat was van een boekhandel. Dus ik dacht ik krijg een boek. Krijg ik toch twee prachtige fotolijsten met fotos!!. Ik kreeg er toch een kleur van. Meteen aan mijn ouders laten zien en fotos gemaakt. Lief he!! Zoiets verwacht je gewoon niet.

Ik had in mijn vorige nest een foto van de 3 ingelijst gekregen van ria die ruby kreeg en van roxanne die Lemon kreeg. en nu weer twee fotolijsten. Echt hartstikke leuk. Je wordt er gewoon emotioneel van. Omdat Gerda zo lief is dat ze mij ook wat geeft terwijl ik niet de valkjes heb opgevoed en aan de andere kant dat ik niet de opgroeiing heb mee gemaakt.

Maar hier even de fotos.

Lach ik niet???


Nu wel!!!


Op de linkse foto zie je een closeup van Grisha en de middelste zijn Lemon,Awan en ruby die ik van ria en roxanne heb gehad. En de allerlaatste fotolijstje daar staan allemaal fotos in van de ontwikkeling van Grisha. Net zoals ik fotoseries van mijn valkjes heb gedaan.

:-* aan Gerda en natuurlijk Grisha!!!

Goh wat heb je toch lieve mensen

Groeten, Lin

p.s. de mensen die niks gaven bij het ophalen van hun valkje moeten zich niet schuldig voelen hoor. Want dat wil ik niet, maar ik was gewoon zo verrast.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

2 juni 2005, 19:21:42 #1570 Last Edit: 2 juni 2005, 19:24:12 by Petra en Cheeky
Ha Lin!

Prachtige foto's van Tinco! Het valt me op dat je nog steeds erg onzeker bent over Princess. Ik heb gisteravond met haar kennisgemaakt en je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor, 't is een prachtig valkje! En al zou het geen popje zijn, maar een mannetje, so what? Patrick maakt het niet zoveel uit! Ze stapt nu al op de handen van Cor en Patrick, dus ook dat verbetert al.... Het komt dus heus wel goed met de dame, dat voel ik gewoon!!!! Dussssseh...geen zorgen meer maken! Geniet lekker van de verhalen & foto's van je lieffies!

Om je gerust te stellen, hierbij een foto van gisteravond (er staan er veel meer in het Dagboek van Queeny & Princess):



Princess in volle glorie!

Liefs van Petra

P.S. Lief van Gerda zeg, het pakket met je lieverds!

Gerda

Hoi Lin,

Wat ziet Tinco er goed uit he?? Ik kan me goed voorstellen dat het een beetje vreemd was. Het valkje waar je zo lang voor hebt gezorgd, nu een ander baasje. Maar Tinco is in goede handen toch??

Ik ben blij dat je mijn kadootje leuk vond. Geinspireerd door je eigen fotoseries en het kado van Ria en Roxanne.

Groetjes Gerda

~Natas~

Hoi Lin,

Ik vind het echt geweldig hoor wat mensen doen met de foto's.
Nu weet je in ieder geval dat je werk niet voor niks is geweest en dat iedereen die bij jou een valkje heeft gekocht je dankbaar mag zijn.
Wat is kleine Tinco toch een poepie om te zien, nu vooral zo zonder kuifje  :-*
En uh geweldig zo die foto met je foto's.......heb je weer wat om aan je muur te hangen  ;) :D ;D

Groetjes van ons  :-*

bobbie

Hoi Lin,

Dat is leuk zeg wat Gerda heeft opgestuurd naar je. Het  verbaast me niet, in alles wat ze schrijft voel je gewoon dat ze hart heeft voor mens en dier. 8)

groetjes, Nel :)

Anita1

hoi linda,
nou je mag best emo wezen met zulke prachtige foto's
ik moest ook ff slikken toen ik het hier las en zag!
gerda wat lief ben je zeg!!
leuk is dat toch,als mensen iets voor je doen.hoe klein het ook is..
gisteren kreeg ik een pak zaadjes van iemand bij het ophalen van het valkje..
ook zo schattig!
wat leuk dat je lekker zo naar tinco kan gaan zeg!
lekker ff kroelen en kijken..heerlijk.wat fijn toch als je goede baasjes vind!
knuff anita