19 juli 2025, 10:56:12

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

ep

weer leuke foto,s hoor ik kijk er telkens weer naar uit.
prtra

Rianne

Ooooh Tinco.... doe nou niet zo dwars!  :(

Agnes

Hoi Lin,

Mooie foto's weer hoor! Wat een lieverds :D Geniet er nog maar van, want voor je het weet zijn ze gevlogen.
(naar hun nieuwe eigenaren ;D ;D)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Cor_en_Petra

Kom op Tinco, doe je best nou, Rianne wil je zo graag mee naar huis hebben! Kijk maar goed naar Princess en Milo dan gaat het je vast ook lukken!

BTW, Lin, ik heb Patrick gemeld dat het heel goed gaat met Princess. Maandag neem ik toch geen foto's mee naar Frankrijk, maar ik heb de pagina's van jouw dagboek incl. foto's op CD gebrand, dus die kan mooi mee (neemt ook bijna geen plek in). Denk dattie heel blij zal zijn!

Liefs van Petra & Cheeky

Kirsten

Hoi Lin,

Ben twee dagen niet online geweest, maar wat een leuke verrassing bij jou :D Je hebt echt een heel leuk koppel, wat elke keer weer voor verrassingen zorgt. Kan me voorstellen dat je trots bent en terecht! zou ik ook trots op zijn.

Mooie foto's, ook bij Paul, het blijft genieten in je dagboek

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Astrid

Citaat van: Lin op  2 mei 2005, 07:51:25

Tinco gaat nog niet echt super. Tinco vraagt helemaal geen voer meer aan zijn moeder.

p.s. voor de filmpjes: hebben jullie dat programma gedownload wat op de link geluid/film staat?

Hoi Lin,

Ehhh, bedoel je bij de 2e keer Tinco niet Milo, of heb ik het fout !!

Wat fijn dat ze al zelfstandig aan het worden zijn,
voor jou natuurlijk minder, het moment dat je ze weg moet
gaan doen komt steeds dichterbij, wat zal je ze gaan missen.

We hebben dat programma gedownload, het lukt ons gewoon niet om ze te bekijken, ook niet met een paar keer aanklikken,
jammer, maar helaas niks aan te doen  :-\

Groetjes,
Astrid

Rianne

Tinco eet nog niet zelfstandig, maar vraagt ook geen voer meer. Dus wordt waarschijnlijk weer bijvoeren.

Lin

2 mei 2005, 22:46:09 #1237 Last Edit: 2 mei 2005, 22:48:39 by Lin
zo daar ben ik weer...
Ik heb het echt ongelovelijk druk en helaas heb ik maar twee fotos dus van zaterdag omdat de batterijen opeens op waren. Dus die eerst maar even.

fotos zaterdag
Princess

Tinco

En de fotos van zondag. Hier zie je de reservekooi waar dus Princess en Milo tijdelijk inzitten. Daarom is hij niet behangen van speeltjes ik heb niks extras meer.

Princess is vandaag dus maandag 46 dagen oud

Cammal is nu 45 dagen oud

Milo is nu 43 dagen oud. sorry Sanne dat ik maar een foto heb en dan ook nog een foto waarop ie heel apart lijkt.

Tinco is nu 42 dagen oud

de fotos van vandaag zijn ook gemaakt maar die komen morgen als ik wat meer tijd heb.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Hoi Lin,

Doe rustig aan hoor met de foto's, je plaatst altijd zoveel (erg mooie) foto's, dat we wel even vooruit kunnen.  :)
Je maakt altijd foto's waarop je op de een of andere manier kunt zien hoe ze zijn, erg leuk.

En Milo is zo'n lieverd, ik kan bijna niet wachten.  ;D
Hij mag er af en toe best een beetje apart uit zien hoor, past hij er hier goed bij :D
Ik zag die foto en ik dacht meteen: dat is precies hoe Bailey soms om zich heen zit te kijken. ::)

Karin

Wat een heerlijke foto's weer Lin, het blijft genieten, die kleine deugnieten hè ?  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rox4nne

Hai Linda,

Mooie foto's weer van de broertjes en zusjes van Lemon  :)
Ik vind de foto van Milo helemaal niet apart,
gelukkig was ik niet in de buurt, want dan had ik 'em opgepeuzeld, wat een SKEEEEEEETIEEEEEE!!!  :-X
(ik ga er bijna echt van schreeuwen)  ;D

De andere broertjes en zusjes zijn trouwens allemaal ook erg oppeuzelbaar :D

Liefs,
Roxanne

Paul

Hoi Linda,

Wat zijn ze al weer lekker gegroeid ik kijk even een paar dagen niet en ze vliegen al bijna naar hun baasjes :)
Ik vind Tinko ook echt een schatje om te zien en met een beetje hulp van jou zal die het ook zeker wel redden het zal niet lang meer duren voor hij zelf gaat eten en dan komt ie vanzelf wel aan.
Bij mij gaan jouw twee adoptie jongen ook erg goed en Gerda heeft vandaag even een kijkje genomen hoe het ermee ging.
Het is echt een geweldig koppel dat er zoveel verschillende mutaties uit kunnen komen dat vind ik echt heel gaaf.
Zelf ik had twee verschillende witmaskers dat was ook een verrasing toen de parels verschenen.

Groetjes, Paul

Anita1

;D zooo wat ziet de kleine tinco er gaaf uit zeg,die heb je er toch maar ff goed doorheen gesleept.
en de anderen zijn ook echte beauty's om te zien.
ze gaan al mooi voor de camera zitten .leuk is dat.
geniet er nog maar even lekker van.nog even.knuff anita ;D

Lin

Hey, Bedankt weer allemaal!

Er staan weer hele leuke fotos van Grisha die naar Gerda gaat en de andere witmasker in Pauls dagboek.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8678.450.html

Ik hoop vanavond op alles weer te reageren!

p.s. ik zag Cammal eten dus die zet ik zo ook inde kooi. Princess en milo eten super en drinken ook goed.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

;D Ik zal je vanavond even assisteren met de foto's, neem mijn camera mee. ;)