20 juli 2025, 00:07:21

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

zazoe

Citaat van: Lin op  3 mei 2005, 07:40:00
Princess en milo eten super en drinken ook goed.

;D ;D

Word er helemaal blij van, ik hoop dat het zo goed blijft gaan. :)

Gerda

Dat gaat goed met de oudste drie, nu Tinco nog!!!!

KOM OP TINCO, DOE JE BEST!!!!! Rianne wacht op je!!!!

Groetjes Gerda

Cor_en_Petra

Heeeee Lin,

Dat waren weer hele leuke foto's joh! Je mag Princess d'r kuifje wel eens kammen, 't lijkt wel een punkie-popje, hahaha!  ;D

Jammer dat het met Tinco nog niet beter gaat. 't Zal best wel goedkomen, alleen jammer dat juist Rianne Tinco zo graag mee wil nemen naar huis en dat lukt dan even nog niet  :(
Maar goed, liever nog even wachten zodat hij er echt aan toe is, dan te vroeg meenemen...
....... nu moet je toch zolang die foto maar in de kooi neerzetten, Rianne!  ;)

Liefs van Cheeky en Petra

bobbie

Hoi hoi,

Weer even genoten van de foto's. Wat een lieverdjes toch he.

En Tinco,  luister eens even naar oma Nel:
Je moet wel eten hoor, wat anders wordt je niet zo'n superstoere valk. Als je 2 dagen goed eet maak ik een echt
valkengedichtje voor je, afgesproken? Minimaal 2 dagen hoor.

Lin, ik hoop dat het helpt. ;)

Succes, Nel :)

aad

hoi Linda

Wou ff melden dat ik na vele keren proberen je filmpjes heb gezien ,openen in reaal player en W media player niks .. dan maar eens in Quick time player proberen en ja hoor  :D
Btw ff weer foto,s gekeken ..misschien wel weer een procentje erbij  ;)

Groetjes Aad

Ankie

Hoi Lin

Wat leeft iedereen mee. ;D Als dat allemaal niet helpt om Tinco aan het eten te krijgen ,dan helpt niks. ???
We duimen voor Rianne ,jou en Tinco dat hij maar lekker snel doorkrijgt hoe het is om zelf je eten te pakken. ::)
Zazou had denk ik zo'n beetje het zelfde probleem. Die moest ook nog wat langer bij Lique blijven en moet je hem nu eens zien.

Knuffies van Zazou, groet van Ankie en de rest

Lin

Hey astrid

Kan jij nu ook de filmpjes kijken?

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi Linda en de valkjes,

Je hebt het er maar druk mee he met je nestjes.
En KOM OP TINCO laat zien wie er sterker is.
Als jij over 2 dagen goed eet komt OMA Nel met een MOOI gedichtje voor je.....................dus kom op  :-*

Groetjes,

Natas en Joepie[/b]

Lin

3 mei 2005, 21:19:06 #1253 Last Edit: 3 mei 2005, 21:53:27 by Lin
Hey

nou de berekeningen lopen nog over wat de ouders nu precies zijn welke splitten=dingen die de jongen wel hebben zoals parels maar bij de ouders niet zichtbaar zijn. Sommige denken dat er bij paul een cinnamon is, ik eigenlijk ook en weer andere niet.

Hier nog even fotos van gisteren.

Princess is vandaag 47 dagen oud

Cammal is nu 46 dagen oud

En milo is nu 44 dagen oud en gaat zondag naar Sanne.  :) even twee fotos omdat milo gister maar 1 had.

En tinco is nu 43 dagen alweer maar lijkt nog veel kleiner. Woog vandaag (dinsdag dus) eerst 72 gram en s avonds weer 66 na het voeren. Erg verdrietig dus.
Hier een foto waarop ie net onder de kraan vandaan komt. Het knoeien dat gaat hem goed af.

Straks fotos nog van vanavond dan weer ik weer bij.

Groeten Lin

Gerda

3 mei 2005, 21:29:32 #1254 Last Edit: 3 mei 2005, 21:31:53 by Gerda_T
Hoi Lin,

Ik zet hier ook maar even de detailfoto van de veertjes van Grisha neer

Het lijkt bruiner dan het grijs van mijn wildkleurtjes!!

En ik ben een dagboekje begonnen bij verhalen. Mijn eigen eerste foto van Grisha staat er al op!!! Joepie!!! ;D ;D

Wat vreselijk dat het met Tinco nog niet zo wil, maar kleintje bij Paul was ook zo'n zorgenkindje en moet je haar nu eens zien. Een topvalkje. Dus Lin en Rianne, wanhoop niet hoor!!

Groetjes Gerda

Cor_en_Petra

Ha Lin,

Wat een liefies weer op de foto!

Tinco ga ik nu niet meer aanmoedigen, ik vertrouw erop dat hij langzaamaan de goede kant op zal gaan! Met zoveel mensen tegelijk die voor hem (en Rianne en jou) duimen, moet dat toch haast wel?! ;)

Moeilijk lijkt me dat om steeds weer een leuke fotoshot te vinden met de kleintjes! Of zijn ze heel fotogeniek en hoef je er weinig moeite voor te doen? ;D

Groetjes van Cheeky en Petra

Lin

Zo de fotos van vanavond.

Helaas bleek het licht niet optimaal dus de fotos zijn soms wazig.Maar ja de fotos zijn nu al genomen.

Princess

Cammal

Milo

En tinco weer samen met toekomstige bazin rianne

Nou vanavond was Rianne er om de valkjes weer even te kroelen. Nou het gaat wel goed met ze. Milo en Princess eten en drinken nog steeds goed. Princess was ook weer gewoon lief. Komt misschien omdat het niet 's ochtends is. De andere valkjes deinsen niet snel terug.

Milo is meestal op onderzoek uit. Maar wil altijd ook wel geaaid worden is geen probleem. ik denk dat het wel een lief valkje blijft ook al is ie vaak op onderzoek uit. en ik denk dat ie ook wel kan leren fluiten en misschien wel praten probeert nu al geluidjes te maken.

Cammal is gewoon erg rustig en zit gewoon stil en gaat meteen met haar uifje naar benden als ze gekroeld wordt. Dus dat zit wel goed. Verder heb ik Cammal ook in de aparte kooi gezet. Zit wel heel rustig maar riep net weer om voer. Maar ik heb hem al zien eten dus hij kan het wel.

Tinco weegt dus 66 gram komt dus niet aan. Wil ook niet spelen en slaapt veel. Verder kan soms in zijn keel heel hard gaan bonken. Ik weet niet wat er aan de hand is. Maar goed we zien wel.

Verder was het nog even wennen dat rianne er was want ze schrokken toch iets sneller dan normaal. Verder was het heel leuk om de valkjes weer even te laten zien in het echt aan iemand.

Groeten Lin

Kirsten

Hoi Lin,

Wat een mooie foto's weer en wat een mooie valkjes zijn het toch. Ik hoop dat Tinco snel wat meer trek krijgt en wat aankomt, is minder leuk dat ie toch een beetje blijft schommelen in z'n gewicht.
Verder denk ik als ik de detailfoto van Gerda zie dat het toch erg dichtbij cinnamon komt,.. maargoed zoveel verstand heb ik er niet van,.ik ben benieuwd wat de uitkomst is
Wel ontzettend leuk zoveel verschillende mutaties,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hoi Lin,

We gaan weer duimen voor Tinco, dat heeft tot nu toe goed geholpen  :)
Misschien moet hij gewoon weer even de smaak te pakken krijgen, ik hoop dat hij morgen gewoon weer es aankomt in gewicht, misschien spoort het bezoek van de toekomstige mama hem wel aan.  :)

Milo ziet er gewoon superlief uit, hij kijkt altijd zo ondeugend naar de camera, dat wordt nog wat.  ;D

Die veertjes van Grisha lijken trouwens inderdaad wat bruinig, maar ik heb er verder ook geen verstand van, maar grijs is grijs toch?  ???

Lin

Hey

Ik heb net op de helft van de dagboeken gereageerd. Van de oudste reactie tot ong. maandagochtend. Dus ik hoop morgen de andere helft van de dagboeken te doen. Want zolang jullie reageren moet ik natuurlijk ook in jullie dagboeken reageren. Ik reageer morgen wel eerst op mijn dagboek. Hoe vonden jullie de twee die nu bij paul zijn? Mooi zijn ze he. En die pareltjes wat een verrassing. Wat een mooie familie.

Groeten Lin