18 juli 2025, 21:48:47

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

He,

Hier weer de fotos. Ik heb van mijn vriend een internet verbod gekregen. Hij ziet me zowat niet meer  :D Dus ik ga om 20:30 van internet af. Ik heb heel veel fotos gemaakt maar plaats er een paar per valkje. Kan niet alles plaatsen,dan crasht valkparkiet.com

De oudste is nu 29 dagen. Ik heb veel fotos gemaakt maar helaas nog niemand aan wie ik ze kan opsturen.  :'(

En Cammal nu 27 dagen. En tot mijn verbazing zag ik Cammal met zijn koppie uit het broedhok. Dus ik heb meteen de extra waterbak op de bodem verplaatst voor het geval dat hij er in valt. Had ook een foto genomen maar die is per ongeluk verwijderd.  >:(
Een lieve foto voor Petra

En Milo die is nu 25 dagen oud.
Hou je nog van me Sanne :-)  ?

En tinco is nu 24 dagen oud. Die wordt nu zo goed gevoerd dat ik en mijn vader overbodig zijn :D
En voor Rianne

En alle 4

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

jeetje ik heb ze gister nog gezien maar het is net of ze alweer meer veertjes hebben! Lieve foto's weer! :)

zazoe

Aaaaaaaah wat zijn ze lief!! (ik blijf het roepen  ;) )

En wat zit Tinco lief tegen Milo aan, erg schattig :-*

Milo wordt wel een fotomodel zeg, hij staat bij Cammal én Tinco stiekem op de achtergrond  :D

Eindelijk een valkje wat een fototoestel kan waarderen  ::)

Gerda

Oh wat zoet die twee lutino's die elkaar zitten te poetsen. 'En Tinco wordt al een echt valkje. Prachtig. En nu hebben jullie eindelijk een beetje rust en vooral minder pikerzorgen om hem.
Milo blijft mijn favoriet op het moment (tja, een witmaskertje he!!)

Groetjes Gerda

~Natas~

Hoi Linda,

Ohohoh wat groeien ze toch hard zeg.
En ik kan niet anders zeggen dan wat een schitterende foto's met dat me to you beertje, en ik ben helemaal weg van die laatste foto met hun alle 4  :-*  :-*
Het zijn weer hele mooie valkjes Linda, en daar mag je zeker trots op zijn  ;D

Groetjes,

Natas

Lin

Hey

Bedankt allemaal. Zijn inderdaad echte schatjes en bleven nu ook mooi stil zitten. Ik ben ook supertrots op ze en zo blij dat ze straks goed terecht komen.

Groeten Lin

bobbie

Hoi Lin,

Schitterende foto's. Ik word er helemaal week van.

Groetjes, Nel en een knuffeltje voor allemaal. :) :-*

Lin

Citaat van: bobbie op 16 april 2005, 10:38:38
Hoi Lin,

Schitterende foto's. Ik word er helemaal week van.
Groetjes, Nel en een knuffeltje voor allemaal. :) :-*

Dank je.

Kolkkie

Hoi Lin,

Wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Echt super met dat knuffelbeertje erbij :).

Ik smelt er echt bijna van.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

Citaat van: Kolkkie op 16 april 2005, 11:53:33
Hoi Lin,
Wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Echt super met dat knuffelbeertje erbij :).
Groetjes,
Mariska

Bijna  ???  :P

Kirsten

Lin wat een waanzinnige foto's,. heb ze meerdere malen bekeken, want ik genoot er zo van,.. super! heb er geen andere woorden voor. Die lieve koppies en dan dat beertje erbij,. en dan ook nog die foto van alle 4 bij elkaar,. :-*

Je geeft de aankomende baasjes een heerlijk gevoel hiermee, kan niet anders,.
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey Kirsten

Leuk dat je weer reageert.  Elke keer als ik naar de fotos kijk dan voel ik me zo gelukkig. Zijn echt lieverds. Ik hoop alleen nog dat de oudste een goed thuis krijgt maar dat gaat wel lukken.

Groeten, Lin

Oh ja even een vraag:

Ik maak telkens wel fotos van de valkjes in hun totaal maar wat zouden jullie willen zien als ik fotos maak? spelend, roepend ingezoomd enz. ??

Rianne

Ik  heb nog wel een leuk idee voor Tinco als hij wat ouder is... Maar dat hoor je nog wel. ;)
Ik vind dat je leuke foto's maakt, ook met het beertje erbij, erg lief! Misschien een idee om ze eens wat te laten scharrelen op de handdoek op de bank en dan wat willekeurige foto's maken?

Kolkkie

Citaat van: Lin op 16 april 2005, 12:16:22
Citaat van: Kolkkie op 16 april 2005, 11:53:33
Hoi Lin,
Groetjes,
Mariska

Bijna  ???  :P

Ben gelukkig een koele kikker, dat ik niet echt smelt  ;D :D.

Voor zulke kleintjes kan je niets anders dan smelten haha  8).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Astrid

Hoi Lin,

Wat een leukerds, wat een lieverds enz enz enz.....

Ze kijken ook allemaal zo dapper en trots,
ik vind ze echt helemaal geweldig,
jammer dat het beeld stilstaat.

Groetjes,
Astrid