19 juli 2025, 21:25:50

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

Hoi Paul,

Ik had gewoon brood al geprobeerd, mar ook niks vandag de toastjes maar uit proberen. Ik wist al wanneer de eitjes uitkomen staat in mijn tel. niet vergeten uiteraard! Maar nu weet iedereen het, dus kunnen we allen in spanning afwachten. Ik hoop dat de andere eitjes ook bevrucht zijn en dat de kleintjes straks goed gevoerd worden. Maar ze zijn in ieder geval bevrucht daar ben ik al heel blij om!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ep

de filmpjes zijn weer geweldig.
ik word nu echt een beetje zenuwachtig ik hoop en duim op een mannetje dus zonder parels.
gr.petra

~Natas~

Hoi Linda,

Jeetje zeg ik ben 3 dagen weggeweest maar ik heb ongeveer 20 min. gehad om je dagboek weer bij te lezen zeg PFF :P
Maar het gaat zo te lezen goed met de valkjes en met de ALBINO ook (gelukkig)
Ik moet zeggen weer leuke foto's hoor, en het FILPMJE was schitterend om te zien.
Ik zou zeggen ga zo door..................:D

Groetjes

Natas

Lin

Hoi,

Net thuis gekomen lange paas dag. En ik heb meteen 30 nieuwe berichten elk topic een. Morgen beantwoord/bekijk ik ze weer Maar hier zijn weer fotos.

De oudste 11 dagen oud

andere lutino vandaag ook gering, maar die zal er wel weer afvallen is nu 9 dagen oud.

en Milo nu 7 dagen oud. Sanne zie je het grijs al op de vleugel?

en de albino van Rianne 6 dagen oud, toen nog een leeg kropje maar nu gevuld.

Allemaal de oogjes open op een kier. En de albino heeft een oog op een kier. Wat groeien ze toch hard.

Ik ga slapen welterusten! Morgen weer een uitgebreider verhaal.

Groeetn, Lin

Kirsten

Fijn dat het zo goed gaat Lin,
Geniet weer van je foto's,.

en tja het gaat inderdaad snel, maar denk dat hun aankomende baasjes dat niet zo erg vinden ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Hey Lin! Lijkt het nou zo of hebben de lutino's dit keer zwarte oogjes?

zazoe

Hoi Lin

Inderdaad een grijs vleugeltje! Milo zal wel lekker gaan opvallen tussen al die lichte valkjes.

En dat oogje! Erg schattig, zien ze er meteen wat ouder uit vind ik.

Lin

Citaat van: Muppet op 28 maart 2005, 22:06:51
Hey Lin! Lijkt het nou zo of hebben de lutino's dit keer zwarte oogjes?

He,

Opeens zwarte ogen? Nee je ziet zo in het licht het verschil niet als ze de ogen open hebben. Maar ze hebben echt rode ogen hoor. Uiteraard niet fel rood. vergelijk maar met milo. Je zal het woensdag zelf wel zien.

Lin

Citaat van: *Natas* op 28 maart 2005, 16:47:00
Hoi Linda,

Jeetje zeg ik ben 3 dagen weggeweest maar ik heb ongeveer 20 min. gehad om je dagboek weer bij te lezen zeg PFF :P
Maar het gaat zo te lezen goed met de valkjes en met de ALBINO ook (gelukkig)
Ik moet zeggen weer leuke foto's hoor, en het FILPMJE was schitterend om te zien.
Ik zou zeggen ga zo door..................:D

Groetjes

Natas

Mooi he dat alles goed gaat. Ik ga zeker door met fotos! en ja je mist wel wat na een paar dagen, gaat heel snel. Leuk dat je weer alles bijgelezen hebt.

Bedankt Kirsten voor je leuke reactie. en Sanne, ik vind het echt leuk een donker valkje er tussen. Is natuurlijk mijn eerste donkere. Dat oogje is echt leuk om te zien. vooral nu ook al de albino een oogje open heeft. Nu zijn ze bij bijna iedereen open alleen het ene albino oogje. Ik ga vandaag proberen fotos te maken van alelmaal met de oogjes open.

He Petra, ga maar lekker zenuwachtig worden, want dat is alleen maar goed want dan wil je hem graag.

Groeten, Lin

ep

Lin

Astrid

Hoi Lin,

Ik wilde je even laten weten dat ik in je dagboek ben
begonnen, maar het is nogal groot en ik ben nog heel
veel tijd kwijt aan Pepper, ik vind het heel erg leuk
met je 1ste nestje op de twee die het niet hebben mogen
halen na dan, ik laat je zowiezo nog wat weten als ik het helemaal uit heb.
Ik moet nog heel veel bijlezen, en kom tijd te kortĀ  ::)

Groetjes,
Astrid

Lin

29 maart 2005, 22:17:48 #792 Last Edit: 29 maart 2005, 22:21:06 by Lin
PANIEK PANIEK PANIEK SPOED!!

Ik had even een paniek moment de albino werd niet gevoerd en was helemaal slap en piepte heel zacht en kon koppie niet meer omhoog krijgen. Kijk maar even bij handopfok en dan mijn topic. Was even helemaal overstuur, maar is nu voor even weer goed. PPFFFOOEEE wat een spanning. Wat goed dat ik van Ria die bus opfokvoer heb gekregen.... nu eerst even rusten. Morgen komen de fotos wel een keer van vandaag.En dan reageer ik weer even op iedereen...

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9509.15.html

zazoe

Hoi Lin

Succes met de kleine Tinco/Tinca/Tincky  :)

Ik zat net je berichtjes bij handopfok te lezen, zal inderdaad wel even schrikken geweest zijn  :o

Gelukkig dat het nu weer even beter gaat, nogmaals succes ermee! Ik duim voor je!!

Lin

Hoi Sanne,

Dank je, vooral de 1e keer met zo'n kleintje... en ach hij was zo slap... :'(