19 juli 2025, 13:26:45

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Lin,

Dat is schrikken zeg. En net de kleine albino Tincky. Maar super gehandeld zeg. Hartstikke goed!!
Ik hoop dat hij vanaf nu weer door de ouders gevoerd wordt.

Succes met hem en de anderen natuurlijk,
Groetjes Gerda

Anita1

:o ooow dat was weer ff schrikken meiss.poeh ben blij dat riny en tara je zo goed geholpen hebben.ik had het hele stuk gemist.maar meiss deze moet het gaan redden hoor.3 is al genoeg! en ik vind dat je het heeel goed hebt gedaan,en wees nooit bang om dag en nacht om hulp te vragen!
succes verder.knuff anita :-*

ep

Veel succes met het kleintje.
Probeer maar wat te slapen ik ben weer aan het duimen geslagen voor je.
Ik hoop dat je morgen goed nieuws hebt en dat het weer gevoerd word.
petra

Lin

Hoi Bedankt vooor jullie medeleven.  :) Over een uur weer kijken dan is het alweer 3 uur geleden.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi Lin,

Jeetje zeg das ff schrikken zeg.
Toen ik je tekst las d8t ik meteen van NEE niet de ALBINO he  :(
Hoe is het er nu mee, heeft onze scheet het goed overleefd.
En nu maar hopen dat de ouders hem weer goed gaan voeren, ik zal voor je duimen  :-*

Natas[/color][/b]

Lin

30 maart 2005, 07:48:53 #800 Last Edit: 30 maart 2005, 07:50:38 by Lin
Hoi,

Ik was vannacht wakker gebleven tot 00:30 weer even kijken. Toen was het kropje nog niet leeg. Dus ik kon niet voeren. Maar hij was helemaal levendig, dus zag er goed uit. Toen weer de wekker om 03:00 om te kijken. Maar toen dacht ik aan wat Tara zei en die zei snachts niet nog een voeding geven. Dus om 05:00 weer de wekker zetten en heb ik het licht daar aan gelaten en de ouders voer gegeven. En om 07:15 weer kijken. Maar het gaat goed met ze. Ze hebben geen volle krop, maar allemaal wel een beetje ook de albino. Wel een slechte nacht gehad steeds lopen piekeren. Maar we hopen dat het nu goed gaat. Hier nog de fotos van gisteren.

De alleroudste 12 dagen oud gisteren

De andere lutino 10 dagen oud

En Milo 8 dagen oud

en de albino van een week nadat we hem gevoerd hadden, zat ie weer mooi rechtop  :)

giovanni

hoi Lin!

Wat tof dat je zo begaan bent met die jongen!
petje af dat je je nachtrust er voor laat :)
Hopelijk komen ze snel wat groter en kun je weer
goed slapen ;)

grtz

Rox4nne

Hai Lin,
Oef, dat had ik even gemist, maar gelukkig is alles toch nog een beetje goed gekomen, ik hoop dat het ook zo blijft! Voor jou, Rianne, maar vooral voor het kleintje natuurlijk!
Aan de krop te zien, had ie best zin in een papje ;D
Goed gedaan Linda, two thumbs up 4 you!

Liefs,
Roxanne

Rianne

Oooh wat een toestand! Ik kreeg gister een sms en toen ik zag dat ie van jou was dacht ik eigenlijk al dat kleine Tinco dood was... Maar je hebt super gehandeld! Heb je nog aan iemand thuis gevraagd om te kijken 's middags?

PB

Hallo Lin,

Ik volg dit dagboek al een tijdje maar heb nog niet eerder gereageerd. (Duurt immers een tijdje voor je alles hebt bijgelezen  ;D Ik zag gisteravond de problemen bij handopfok en dacht oh nee toch niet weer  :(.
Hopelijk komt alles snel weer goed. Je krijgt in ieder geval veel hulp/advies.
Ik blijf het hier met spanning volgen.

Groetjes,
Petra

Tara

Hoi Lin,

gelukkig maar dat ie weer rechtop zit.
Ben blij voor je hoor, oefff..

Groetjes, Tara

zazoe

Hoi Lin

Hij zit er inderdaad erg levendig bij  :)
Gelukkig dat alles er weer wat beter uit ziet, was wel weer even schrikken. Gelukkig lijkt het erop dat kleine Tinco een vechtertje is  :)

En jij hebt het ook geweldig gedaan natuurlijk, je zal wel lekker duf op je stage zitten  ;)

Je bent een super valken-oma!!  ;D

Kirsten

Hoi Lin,

Dat was even schrikken, wilde even je mooie foto´s bekijken en las dat het niet goed gegaan was. Ik ben gisteravond niet op het forum geweest dus heb het gemist. Wilde even zeggen dat je het super gedaan hebt. Petje af ook voor Riny en Tara, wat is het fijn om bij zulke momenten gelijk hulp te hebben. Ik heb het topic ook goed gelezen zodat ik ook weer iets wijzer ben.
Kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent,. Ik duim voor je dat het nu de goede kant op blijft gaan.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Linda,

De foto's zien er weer goed uit.
Hoe gaat het met Tinco (toch mijn lievelingetje uit dit nest)?
Hopelijk kun je vannacht gewoon doorslapen.

Nogmaals de complimenten voor je snelle handelen, ondanks de zenuwen, en ook geweldig de steun die je van Tara en Riny kreeg.

Groetjes Gerda

Lin

Nou daar ben ik weer. Bedankt voor jullie reacties!! :-* Vanavond was Rianne er en Tinco (albino) werd weer niet gevoerd. Dus maar even geholpen, kropje was weer helemaal leeg. En ik kwam daarna pas weer over 2 uur terug, dus maar evene gevoerd.Vandaag overdag hoorde ik dat het wel goed ging zat ie voor de helft vol. Ik ga ook wat hennepvezel eruit halen uit het broedhok. Want de moeder blijft maar wroeten. Moeder ziet  er trouwens niet zo goed uit. Koppie een beetje opgezet en vleugels hangen weer (net of ze eitjes moet leggen, moet niet want haar gedrag is niet veranderd) en de staart ook. Verder ging het met de andere kleintjes wel goed. Alleen de lutino hebben een beetje bloed (?) aan het einde van hun pennen heeft zwarte puntjes en bij de oudste is het kuifje kaal. >:(

Hier weer even de fotos van vandaag.

De oudste  13 dagen oud

De andere 11 dagen oud

Milo van Sanne 9 dagen oud

De albino Tinco van rianne, toen nog met leeg kropje.

De albino woog nu 16 gram en twee dagen geleden 14 gram.

Groeten, Lin