11 mei 2025, 04:04:07

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Agnes

Wat een leuke foto's  :D :D

Ik ben alles aan het volgen van iedereen die jongen heeft, ik word helemaal verslaafd haha.
Ik vind het heel leuk om te volgen allemaal, maar voorlopig begin ik gewoon met 1 valkparkiet.
(ja ik weet het: zo zijn jullie allemaal begonnen  ;) :D ;D )

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Zo was ik ook begonnen ja. Alles lezen en maanden voorbereiding voor mijn eerste valkje. Toen dacht ik jeetje je zou toch maar iets in het topic kweken zetten. En nu heb ik zelf kleintjes en hou ik een dagboek bij. Is allemaal wel snel gegaan.  :)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Suzanne

Hoi Lin,

Gefeliciteerd met je jonge valkjes. Wat een bofkont ben jij zeg, dat je er gelijk een albino tussen hebt zitten! Jammer dat er 2 dood gegaan zijn. Maar voel je niet schuldig hoor. Dat met zo'n kapot eitje heb ik ook meegemaakt en dat er een jong in het nest dood gaat ook, helaas  :-/.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lin

Het oudste jonkie is nu 10 dagen oud. Oogjes dicht van het genieten denk ik, ze piepte helemaal.
De enige albino nog van de drie, is nu 9 dagen oud.

En nog een keer de albino jammer dat het kopje niet helder is.

De andere lutino van 8 dagen oud staat niet op de foto. De batterijen waren op, maar morgen hoop ik weer een foto te plaatsen. En weer te ringen. :)

boezempje

hai lin

super foto's hoor
en wat is die albino lieff zeg erg leuk,
ben blij voor je dat alles goed gaat met de kleintjes,

gr essie

Henry

he lin

hij heeft wel een leuk koppie zo je hebt hem zeker net glimmend gemaakt he voor de foto :D :D :D

henry

Lin

Jaja ik poets ze altijd op als ze op de foto gaan en ik poets hun tanden, dat kunnen ze nog niet zelf.  ;) :D :D

Lin

Nou hier is dan toch nog de kleinste. We hadden reserve batterijen. De albino is nu ook geringd en de kleinste ook, maar ik vermoed dat die er wel weer vanaf gaat vallen.
En een foto van de geringde albino pootjes zien er een beetje raar uit, maar dat zijn ze niet.

Henry

he lin

nou lijkt erg veel op die van esther he die staan ook lood recht als ze op de foto gaan

henry

boezempje

hai lin\

erg leuk die foto's
kan goed dat ze morgen de ring weer kwijdt zijn,
gewoon weer opnieuw,

gr essie

Lin

De kleinste had zijn ring verloren, dus weer opnieuw erom gedaan. Maar stil zitten voor de foto willen ze nog steeds niet. De ouders voeren ook nog goed ze blijven maar eten.  :)

patty_dordtse valkjes

;Dme dochtertje van drie die kijkt meestal mee op de computer en ahhhhhhhhhhh wat liefffffff kijk die en die en die ik wil die hebben zegt ze dan hahaha.
die is dus ook al aardig besmet met valkjes virusjes hahaha.

:D :D :D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

ep

mijn dochters van vijf ook!!!
Maar die dachten toch dat het nooit vogels konden worden. :D :D
petra en tico

patty_dordtse valkjes

hahaha,

jah het ziet er nog wel even anders uit die roze billetjes totdat ze veertjes krijgen hahaha.
ze heeft het vanaf 5 weekjes meegemaakt en geod geholpen toen.
ik krijg gewoon de kriebels als ik van die kleintjes zie dan wil ik er gelijk een nieuw valkje (dat wil ik al hahaha) ;D ;D ;D

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

ep

ja ik ook.
heb met mijn man over legt en die vond het prima.
Dus er gelijk een gereserveerd bij paul.
Dus ik hoop dat hij snel komt er waren alleen nog meer reserveringen voor mannetjes dus ik hoop dat in het nest van paul twee ventjes zitten ik was namelijk nr.2
gr.petra