12 mei 2025, 08:01:17

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

Gelukkig worden de kleintjes nu weer gevoerd. Alleen moedeer zit nog steeds zo.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin

zit de moeder krom zeg je en hangen de vleugels ik weet niet of het iets is meis,
kun je meschien een foto maken van de moeder,of even wachten tot iemand anders nog wat zegt,

gr essie

Lin

Volgens mij is ze gewoon moe ofzo het zal wel gene eitje zijn. Het zal wel weer overgaan. Ze zijn nu echt al dagen hyperactief en blijven schreeuwen wat een drukte makers.

Lin

Lief he. Heb ook een filmpje gemaakt die stuur ik vanavond door.

boezempje

hai lin

super foto's hahahahahh erg mooi de 3 op een rij
ze groeien goed.

essie

Lin

Voor de albino fans.

dit waren nog foto's van gisteren waar ik nog geen tijd voor had.

Anita1

:D ;D wauwww dat zijn pas mooie duidelijke fotos zeg!! en wat een vreselijke lieffies om te zien.weet je al wat het gaat worden een beetje allemaal?
heeel grappig ik hoop dat ik ook snel eitjes krijg.succes ermee. knufff anita ;D

Lin

De foto's worden wel steeds duidelijker. mag ook wel na zoveel foto's. maar anita als je een paar pagina's terug leest staat helemaal uitgeschreven wat er in een nestje kan komen. Ik kan 4 mutaties krijgen. nu heb ik dus 3 kleintjes. Twee lutino's en de middelste is een albino. Op de foto kan je nu duidelijk de kleur ogen van de albino zien en het witte dons.

Anita1

;D hoi lin.ik heb het nu allemaal gelezen.ik was ff een tijdje uit de lucht door een opname.
maar ik ben er weer!!
gaaaf hoor een albino wauwww.knufff anita :-*

Lin

He anita,

Zoals je misschien wel hebt gelezen ging ik ervan uit dat ik alleen maar wildkleur zou krijgen. En nu ik weet dat ik 4 verschillende mutatie's kan krijgen is wel gaaf. Vooral dat ik eerst 3 albino's had dat was echt geweldig! Jammer dat ik er nu nog maar een heb. Maar ik ben superblij met deze 3!!!

~Natas~

Hoi Lin,

Ik kan alleen maar zeggen ONWIJS Gaaf zo die foto's.
Heel leuk die 3 op een rijtje.
Ben helemaal verliefd op je ALBINO.
Gelukkig zien ze er goed uit en groeien ze goed.

Gr Natas

Lin

He dank je voor je reactie! Ik ben ook helemaal verliefd op de albino. Mocht je nog een valkje willen hoor ik het wel.  ;D

boezempje

hai lin

super foto's meis die witte sprietjes leuk he hahahah
succes

essie

Paul

Hoi Linda,

Wat groeien ze bij jou ook lekker snel zeg voordat je het weet vliegen ze door je kamer heen :-)
Hele mooie foto's van de kleintjes die je er weer hebt bij staan vandaag :-)

Groetjes, Paul

Muppet

Aaaah wat leuk, die oudste krijgt al helemaal een kuifje!  :)