3 mei 2024, 19:19:15

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Lin

30 januari 2005, 21:16:06 Last Edit: 27 november 2005, 13:36:50 by Peter
Nou ik heb vandaag mijn allereerste kleintje mogen zien. echt lief. Hier zijn de foto's. Ook zijn de ringen binnen gekomen.




Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lique

Hoi Lin,

Van harte gefeliciteerd met je eerste jong.
het is een prachtige lutino.

groetjes Lique

Marianne

Hoi Lin,

Van harte gefeliciteerd met je lutino.
Heel veel plezier met het kleintje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai lin

van harte meis met je mooie lutino echt een dotje,
geniet er van meis.


gr essie

Paul

Hoi Lin,

Wat een leuke foto zo samen met pappie op de foto :-)
Je weet nu in elk geval dat hij split is voor lutino dus je kan met het juiste popje ook albino's krijgen.
Word de kleine ook al lekker gevoerd door de ouders?

Groetjes, Paul

Lin

Wat leuk dat het een lutino is. Het was mij niet bekend dat je dat nu al kan zien, dacht dat later pas de juiste kleur zou komen. Wel leuk dat er een split is, wat een totale verrassing!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin

het is een scheetje en dan ook nog een lutino mooi hoor,
en dat somigen dat hier kunnen zien jaaa moeten wij nog leren hahahaha,
hoe gaat het met de anderen eitjes,''

gr essie

Marianne

Hoi Lin,

Het is een lutino, dat kunnen wij zien omdat het een geel donsje is met rode ogen.
Een geel donsje met donkere ogen kan van alles zijn.
Een wit donsje met donkere ogen is een witmasker, en een wit donsje met rode ogen is een lutino witmasker of te wel een albino.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Muppet

 :o
Hey Muppet!!! Wat leuk!!! Ik ben echt blij voor je, ik weet hoe gek je van je valkjes bent!  :)
Ik wil ook een valkparkietje maar het mag nog steeds niet...  :(

Paul

Hoi Lin,

Als je er nog een jong bij krijgt zal je zelf ook wel verschil in de oogjes zien.
Ook al zien ze nog niet open je ziet dat het bij deze heel licht is en als het zwarte oogjes zijn is het veel donkerder bij de oogjes.
Maar misschien kan je dat straks zelf bij het volgende jong goed vergelijken :-)

Groetjes, Paul

Lin

Ik zag net een tweede eitje dat kapot is, maar vader zit erop dus kan het jonkie niet zien. Misschien morgen weer een foto plaatsen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Ik heb het tweede kleintje gezien.. Maar ik kon niet goed zien wat de kleur van de ogen/dons is. Ik heb wel een foto gemaakt , maar een duidelijke is het niet.



Lijkt dit nou witte dons of niet, valt me nu pas op? want volgens mij zie ik dat links een gele is. Maar de ouders van ayla (popje) zijn wildkleur en kregen af en toe een lutino en een albino. De ouders van Tiamo waren dus onbekend. Dus wel leuk die split voor lutino. Maar hoe groot is de kans eigenlijk dat je bij het eerste nestje de split(ten?) al ziet?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Morgen ga ik echt even kijken wat de kleuren zijn van het dons want misschien vertekent het witte dons wel door de flits. Morgenavond horen jullie het!!!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hoi Lin,

Dit lijkt toch echt een wit donsje hoor.
Wat is de kleur van zijn oogjes, want als die rood zijn net als bij de andere dan heb je een albino.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Lin,

Wat een superkoppel is dit zeg echt gaaf.
Het lijkt me ook echt witte dons dat betekend dat het popje ook split witmasker is en je hebt dus ook kans op albino jongen in dit nest :-)
Ik ben heel benieuwd naar de oogjes van het jong met de witte dons als die net zo licht zijn als bij de eerste dan is het een albino :-)

Groetjes, Paul