1 juli 2025, 02:10:56

pearl bailey en jip

Gestart door boezempje, 26 januari 2005, 19:46:07

« vorige - volgende »

kok_roy

Leuk hoor weer de eerste ronde van het jaar:) En wat zijn t weer mooie jongen :)
Ik kan niet wachten totdat er bij mij jongen uitkomen! ::)

Groeten Roy

Gerda

Hoi Essie,

Gefeliciteerd met je kleintjes. Ik was een weekje op vakantie en bij terugkomst zag ik deze leuke verassing.
Prachtig gele donsjes. Wat een schatjes.
Veel plezier met ze!!

Groetjes Gerda

Marianne

Hoi Esther,

Wat een lieve kleine dotjes.
Leuk hoor..
Gefeliciteerd!~

Groetjes Marianne

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Esther,

Die twee gaan lekker zeg ze zien er goed uit op de foto's.
Ook is het altijd leuk om te zien hoe ze met die kleine pootjes heen en weer strompelen en hoe bewegelijk ze zijn.
Ik ben benieuwd wanneer de volgende uitkomt.

Groetjes, Paul

Coco en Chantal

Wowww het 2de valkje proficiat meissss of moet ik VALKENMAMA zeggen whahahaha.

Hoop dat alles goed blijft gaan, ze zien er lieifffff uit :-*

Liefs chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

boezempje

hai

dank je  chantal
ja ik hoop het ook dat het goed blijft gaan maar de kropjes zitten mooi vol steets en dat is al goed /
verder wachten we netjes af hoe het gaat lopen.

liefs essie

Suzanne

Wat een schatjes (ik zie de foto's weer  ;D). Ik kan niet wachten totdat ik ze weer heb  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

31 januari 2005, 13:37:48 #37 Last Edit: 31 januari 2005, 19:22:25 by boezempje
hai

net weer even wat foto's gemaakt van de kleintjes,
het gaat goed de kropjes zitten mooi vol steets bij allebij

gr essie

boezempje

hai

het gewicht is goed van de baby's\

gr essie

boezempje

hai

het 3e eitje is er ook met wat hulp van mijn.
het eitjes was al van gisteren aan het pieppen en er zat een gaatje in en een paar schuurtjes,en dat was een uur geleden ook nog zo,dus heb ik feld gebelt omdat er wordt gezecht niet helpen,
dus alles uitgelecht aan feld en die zij meteen help de baby maar uit het eitje,dus heb ik dat gedaan en het was werkelijk prachtig om mee te maken en heel de baby valkje was al wat droog en er was niks van eigeel aanwezig meer.dus ik denk dat ik optijdt was,ik heb het kleintje meteen bij de ouders gelecht.en nu maar hopen dat het goed gaat,ik weet namelijk niet of de ouders meteen gaan voeren ja of nee want dat deden ze net dus niet ze hebben het valkje wel meteen warm gemaakt en ,moeder en vader zitten er wel boven op,dus ff afwachten maar/

gr essie

Marije

Hoi Esther,
Was het niet spannend om dat eitje open te maken? Lijkt me best eng, maar dit was natuurlijk op het advies van dr. Feld he....dat scheelt....
Wat een poepies van een piepkuikentjes heb je zeg! Daar mag je zeker trots op zijn! ;D
Groetjes,
Marije en Purrel

boezempje

hai Marije en Purrel

nou je mag best weten ik zij tegen feld dat ik het niet durvden
toen zij hij als je het valkje wil redden zul je wel moeten :-/

nou toen heb ik stukje bij stukje eraf gehaalt en het was echt een wonder om dat te mogen meemaken ;D
het valkje was eruit en er zat niks geen eigeel of wat dan ook nog in het ei,was wit van binnen,
dus ik ben blij dat ik het gedaan heb,
en net even gekeken en het kropje was gevult nu,
gelukkig,

essie

Ria

Hoi Esther,

Mooi dat het zo goed gegaan is met het openen van het derde eitje.
Het worden vast drie prachtige valkjes.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi essie

meid van harte gefeliciteerd met je jonkies
we vinden het fantastisch dat je al 3 jonge valkjes hebt

groetjes

Rob en Trudy

Mandy

Ooo gelukkig, het is er dus al, mooi! ;D
Ik zag je berichtjes en dacht meteen reageren, dus ik had dit nog niet gezien. 8)
Tja, het is zo risicovol om met zoiets een advies te geven, zker op zo'n afstand en zonder het te zien. Stel ik zeg maak maar open en het jong was niet klaar en zou overlijden dan hadden we ons allebei hartstikke schuldig gevoeld.  :-/
Maar dat is gelukkig niet zo, hij heeft zelfs al eten gehad, dus dat komt best goed. Veel plezier met je 3 donsjes. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl