4 mei 2025, 23:57:18

pearl bailey en jip

Gestart door boezempje, 26 januari 2005, 19:46:07

« vorige - volgende »

boezempje

hai

het 2e eitjes is ook aan het uitkomen  ;D ;D ;D

gr essie

Suzanne

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met je 1e valkparkieten jong! Leuk he om mee te maken?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

super is het  :D :D
ben zo blij ermee kun je je dat voorstellen denk het wel he,

gr essie

Suzanne

Ja, kan het me heel goed voorstellen. Ik wacht ook al weer ongeduldig totdat het seizoen begint. De valkjes hebben het hele jaar door seizoen als het aan hen ligt, want die wappen er gewoon op los, ook als het vriest, hihi.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Esther,

Goh, het tweede eitje ook aan het uitkomen...
spannend....
We horen het wel als het geboren is.

Groetjes Marianne

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai

jaja valkje 2 is er een mooi geel donsje weer,

gr essie ;)

Paul

Hoi Esther,

Wat leuk dat de tweede er ook al is :-)
Wel allemaal lekker volgens de planning dus :-)
De volgende zal morgen er denk ik niet zijn daar zit vaak een dag langer tussen dus ik ben benieuwd wanneer die komt.

Groetjes, Paul

boezempje

hai paul

jaa leuk he
en de 2e kleinen wordt ook goed gevoerd gelukkig,

gr essie

Paul

Hoi Esther,

Had jij nou ook voer zonder zonnepitten?
Anders moet je even zo min mogelijk zonnepitten in de zaadjes laten zitten dat kan soms problemen geven.
Maar volgens mij zijn het ook 2 voorbeeldige ouders dus ik verwacht bij dit nestje niet veel problemen.
Je zal ook zien dat ze echt elke dag behoorlijk groeien de eerste weken elke dag zie je wel verschil :-)
Voor je het weet vliegen ze al door je huis samen met de andere valkjes.

Groetjes, Paul

boezempje

hai paul

ik heb het zelfden voer als jij,
dus dat zit wel goed, ;)

gr essie

Suzanne

Hoi Es,

Leuk hoor, weer een geel donsje er bij. Ga je ze allemaal houden, hihi?

Ik zie trouwens helemaal geen foto's meer. De smileys zijn ook al niet meer zichtbaar. Heb jij dat ook?

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai suzanne

nee ik ga ze niet houden meschien 1 maar daar ben ik nog niet uit,
en bij mij zie ik alles smilies en zo wel hoor,

gr essie

boezempje

hallo

deze morgen weer even gekeken en zag er goed uit met de baby's ze worden goed gevoerd en warm gehouden gelukkig,
ik heb meteen naar de anderen 2eitjes gekeken en het 3e ei beweegt ook goed ik hoor nog geen piepje :)en het 4e ei weet ik niet of daar nog wat van gaat komen ik zag een vrij groot luchtkamer ofziets en ik zag ook wat geel van de dooier zitten op somigen plaatsen.dus ik denk dat hey 4e ei niet gaat uitkomen hellaas,nog wat foto van de baby's

gr essie

carco

Hoi Esther
Gefeliciteerd met de 2e kleine alweer: wat een poepies zijn het allebei!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

boezempje

hai

nog wat foto's van de kleintjes ;)

baby 1
baby2