7 mei 2025, 13:35:57

PARKIET MET EITJES DIE BLOED

Gestart door Fabrizio___, 19 januari 2005, 21:34:53

« vorige - volgende »

Fabrizio___

Mijn parkiet zou eitjes hebben en ze bloed nu vrij hard ....
Wat moet ik doen, wat kan dit zijn
snel help

bobbie

Hallo,

Ik zou direct een dieren/vogelarts bellen. Dr. Feld is zeer kundig: 033  -  28 64 77 2

Succes, Nel

Lique

Hoi,

Je moet direct naar Feld bellen.
Dit lijkt wel op een opengesprongen tumor!
ik hoop werkelijk dat je valkje nog te redden is :-/

groetjes lique

Fabrizio

Ik ga morgen naar de DA..
Heb meteen gebeld

Peter

Hoi,

Ik ben er even stil van :( Ik heb dit nog nooit gezien bij de valkparkiet. Naar welke dierenarts ga je morgen?

Sterkte,
Peter

Paul

Hoi Fabrizio,

Een vogel mag niet te veel bloed verliezen dus ga zo snel mogelijk naar een goeie vogelarts.
Probeer in elk geval het bloeden te stoppen desnoods met verband eromheen doen voorzichtig.
Een gewone dierenarts moet je niet heen gaan die weten weinig van vogels en kunnen vaak weinig doen.
Je hebt kans dat ze geopereerd moet worden en dat zou ik zeker alleen bij een vogelarts laten doen.
Als ze een eitje in zich hebben dan zijn ze dik op een andere plek hier mogen ze nooit dik zijn.
Hopenlijk kunnen ze je morgen helpen.
Veel succes morgen en laat even weten hoe het afgelopen is.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Fabrizio,

Heel veel sterkte vandaag bij de DA en hopelijk komt het allemaal goed met je valkje.

Groetjes
Ed

bobbie

Hoi Fabrizio,

Hoe is het met je valkje? Ben je al bij de dierenarts geweest vandaag?

We hopen te horen van je hoe het met haar is.

Sterkte, Nel :)

bobbie

Hallo Fabrizio,

Fijn dat je reageert, maar hoe is het nu? Ik vind de foto's luguber hoor. Dat was flink aan het bloeden zeg.

Welke acties heeft de dierenarts ondernomen? Heeft ze dit uberhaupt wel overleeft?

:-/Nel

Ed

Hoi Nel,

Ik denk dat hij nu naar de DA is want ik heb net de foto's gemaakt via de msn omdat hij geen kamera heeft was dit  de enigste optie maar hij moets daar om 17:30 uur zijn maar zat te wachten op zijn moeder. Hij is dus afhankelijk van iemand om hem te brengen. Dus afwachten maar.

Groetjes
Ed

bobbie

Bedankt Ed dat je het even laat weten.

Ik maak me grote zorgen. Arm valkje en arme Fabrizio.

We wachten af.

Groet, Nel

Joyce28

Ik zat vandaag ook al vaak te kijken of er nieuws was,ik vind het erg heftige foto's hoor :o,arm ding.Dat moet toch zeer doen? :'(

Ik ben benieuwd,maar ik denk het ergste :-/

Ed

Hoi Allemaal

Dit is wat ik weet tot nu toe.

bloeduitstorting

ze leeft nog wel

zit heel rustig nu

kunnen haar gewoonn emen

antibiotica voor een week moet ik geven

veel gestolde bloed

ik laat je nog weten

Groetjes