8 mei 2025, 21:51:37

Ik heb een broedblok!

Gestart door ziralioness, 19 januari 2005, 14:56:48

« vorige - volgende »

ziralioness

19 januari 2005, 14:56:48 Last Edit: 19 januari 2005, 14:59:51 by ziralioness
Hoi Allemaal!

Nou, ik heb een broedblok hoor! Yippee!!!  ;D Mam heeft hem voor me gemaakt.
De valkjes vinden het allemaal erg leuk en spannend, en zowel de dames als de heren zitten er af en toe in. Helaas word er volgens mij op het moment niet gepaard tussen Nina en Wuppie. :(
Ik hoop enorm dat ik eens een nestje krijg!!!! :)

Ik heb net even gekeken, maar er ligt alleen een los eischilletje in...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Riny

19 januari 2005, 15:41:22 #1 Last Edit: 19 januari 2005, 15:41:53 by Riny
Hallo Ziralioness
Fijn voor je dat je een broedblok hebt gekregen.
Nu zul je geduld uit moeten oefenen want je valkjes moeten nu paartjes gaan vormen.
Ik hoop echt voor je dat je ook eitjes krijgt.
Heb je ook houtkrullen of iets dergelijks als bodembedekking gebruikt??
Groetjes en veel succes Riny :D :D

Lin

He spannend. Ook een eerste nestje? Essie en ik hebben nu voor het eerst een nestje. Zou leuk zijn als het bij jou ook lukt. Succes!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ziralioness

23 januari 2005, 02:09:52 #3 Last Edit: 23 januari 2005, 02:11:07 by ziralioness
Ik heb gewoon van die beukensnippers erin liggen, dat gaat tot nu toe prima. En een goed nieuwtje; ik heb Nina & Wuppie (mijn koppeltje) zien paren, en Kiko (pop) zien broeden!!!

Ik denk dat als Wuppie eitjes heeft legt, Kiko zal gaan broeden. Echter, dat geeft duidelijk (tot nu toe) geen problemen. Mocht dat wel gebeuren, dan zet ik Nina en Wuppie apart. Arme Kiko, Ricky heeft nog steeds geen enkele interesse in haar, en ze wil zo graag. Het is ook zo'n mooi meisje... misschien toch ooit nog een mannetje erbij...  :-/ Gelukkig kan ze zo voorlopig haar broeddrang kwijt! :)

PS... ALS er jonkies komen, word het inderdaad een eerste nestje. En het zal me niet verbazen als Kiko de moederrol dan op zich neemt, Wuppie toont nooit interesse in haar eitjes... :(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...