betrouwbaar adres voor aanschaf valkparkietje

Gestart door Biba, 16 december 2004, 17:23:43

« vorige - volgende »

Biba

16 december 2004, 17:23:43 Last Edit: 16 december 2004, 17:28:50 by Biba
Hallo

Wie kan mij helpen. Ik woon in de regio van Antwerpen en ben dringend op zoek naar een goed adres om een valkparkietje te kopen op zeer korte termijn.
Het vogeltje van een kennis is gestorven en heb het kindje beloofd dat hij een ander krijgt. Nu fok ik zelf dieren(katten) en ik weet dat je best niet zomaaar ergens koopt.
Elke referentie is dan ook welkom.

Gr
Biba

valkieludo

links in balk met alle info/plaatjes staat ook een stuk over kwekers kijk daar eens
misschien dat je er wat aan heb
gr bert

Annouschka

Hoi,

ik heb een zeer goeie referentieadres voor je, ik heb er zelf 3 valkjes gekocht, deze zijn supertam en ook achteraf wordt voorzien van ondersteuning indien nodig.  Deze mevrouw heeft zeer veel ervaring, 10 jaar en is kweekster in hart en nieren.

Ze woont wel in Graauw ( Hulst) maar vanuit Antwerpen vind ik dit zelf redelijk te doen, ikzelf woon in West-Vlaanderen en moet zo'n 1.45uur reizen maar ik weet dat dit een zeer eerlijke mevrouw is en ze kweekt het hele jaar door, heeft een verwarmde voliere dus ik ben bijna zeker dat ze nu ook jonkies heeft.
Haar email: Tinekevos720@msn.com.

groetjes
Annouschka

Biba

ik heb haar een mailtje gestuurd. Bedankt voor de info ;)

Valerie

Hulst is vanuit de stad Antwerpen een half uurtje rijden. Weet ik omdat ik zelf in Antwerpen, buiten de stad, heb gewoond. ;)

Annouschka

Hoi,

je zal vast morgen of overmorgen wel antwoord krijgen, normaalgezien vlugger maar de laatste tijd lukt het haar niet goed meer om nog veel op de pc de komen.

Als je een wegbeschrijving wil, roep dan maar want wij vonden het best moeilijk om te vinden, rijden nu als we eens op visite gaan, nog soms verkeerd als we terug naar huis rijden :D

antoine

hoi hoi allemaal,
ik woon in vlaams brabant is dat verweg van bij die kweekster?
groetjes antoine

Annouschka

Hoi,

Hulst ligt in Nederland, net over de grens, niet zo heel erg ver eigenlijk.

groetjes

antoine

fijn dan kan ik misschien binnekort ook eens een kijkje gaan nemen!
ik ken ook nog een grote kweker in limburg!
groetjes antoine!

Annouschka

Hoi,

bij de meeste kwekers zal je moeten wachten tot april-mei, dan begint eigenlijk maar het kweekseizoen.
Ik zie ook altijd een 'kweker' op Kapaza staan maar dat is gewoon in mijn ogen een dief, die durft 80€ vragen voor een handtam valkje. Schandalig vind ik het.

groetjes

Coot

Hoi Antoine,

Zou je me wat meer kunnen zeggen over die kweker in Limburg? Ik woon zelf ook in Limburg en ben op zoek naar een kweker hier in de omgeving.

Groetjes,

Marco

antoine

hoi allemaal,
die kweker in limburg heeft elk jaar zo een 400 baby valkjes!
hij verzorgt ze echt heel goed! de meeste valkjes van mij komen van daar!
het adres van hem ken ik niet precies want er is een kweker van lori's (in hasselt) die een hele goede vriend is van ons en als ik jarig ben gaat hij een paar valkjes halen bij die kweker (die zijn namelijk ook zeer goed bevriend) maar ik zal die kweker zijn adres eens vragen en dan zal ik het je doorgeven!
en hij heeft ook alle mutaties van valkjes!
groetjes antoine

Coot

antoine

Annouschka

Hallo,

sorry dat ik dit topic weer open, ik zie dat het al wat achteraan staat.

Toch moet er mij iets van het hart. >:(
Ik vind, als je een valkje bij iemand besteld, deze persoon haalt dan de 5 weken oude valk van het nest om tam voor je te maken, dat je op z'n minst een mailtje kunt sturen wanneer je het valkje niet hoeft Biba.  Ik heb ook al je gastenboek op je website getekend, ik vind het een rotstreek van je. >:( >:(