28 april 2024, 19:35:58

lutino geelwang?

Gestart door antoine, 11 januari 2005, 21:59:05

« vorige - volgende »

Paul

20 januari 2005, 18:21:59 #45 Last Edit: 20 januari 2005, 18:22:25 by Paul
Hoi Tera,

Ik denk ook niet dat Antoine zelf die jongen krijgt maar dat hij het zijn valkjes laat krijgen :-)
Ik denk niet dat de leeftijs van het baasje leeftijd belangrijk is om te kweken met je valkjes als hij er goed voor zorgt en alles in orde heeft  gaat dat Antoine zeker wel lukken.
En ik neem ook wel aan dat ie steun van zijn ouders daarin krijgt.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

mooi gezecht paul.
denk ook dat leeftijdt niet uit hoeft te maken

gr essie

Karin

Veel kinderen van die leedtijd hebben meer kweekervaring dan wij allemaal bij elkaar  ;D Wordt dan vaak met de paplepel ingegoten. En hij heeft al een pleegkoppel, dus het moet niet moeilijker zijn dan gewone jongen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

antoine

hoi allemaal,
tuurlijk heb ik veel ervang met valkjes kweken hoor Tera! ik kweek er tog al een hele tijd mee! de leeftijd maakt volgens mij helemaal niets uit! bedankt paul  :) ;) hoi kazoo ! ja het zal wel moeilijk worden :D het zal zeker in twee jaar verdeelt woorden want zo veel jonkies kunnen die beestjes ook niet krijgen he :) en ik laat ze ook maar 2 nestjes per jaar krijgen dus..! ik ga proberen om 2 geparelde geelwangen te kunnen bemachtigen en als dat niet lukt moet het op een andere manier he! :) maar dat zie ik dan wel!
groetjes antoine

Ria

Hoi,
 
De lijst wordt steeds langer ...
  
1. Karin  
2. Ria  
3. Natasja  
4. Nel  
5. Kenay  
6. Esther
7. Patricia
 
Groetjes,
Ria

boezempje

hai antoine


het zal je wel lukken denk ik zo niet dan wachten we mooi tog.
maakt niet uit hoor,


gr essie

antoine

 hoi ,
bedankt Ria voor de lijst! nou al 7 mensen! dat word veel zeg! :) :D ;)hoi essie! ja ik denk dat het dees jaar wel zal lukken maar 7 jonkies is wel een beetje heel veel! :) dus een deeltje zal voor dees jaar zijn en een ander deeltje voor volgend jaar! en voor dat ik het verget dank je peter voor de prachtige foto ;) en ja hoor paul mijn ouders vinden het zeer leuk dat ik zo met mijn vogels bezig kan zijn en dat ik zo goed verzorg!
groetjes antoine
(ps. de valkjes ga ik volgende week proberen te bestellen! :)!! met bestellen bedoel ik rezerveren he ;))
groetjes antoine

bobbie

Hallo Antoine,

Je kan mij van je lijstje afhalen hoor :P en iedereen mag een plekje naar boven opschuiven.

Bij mij komt binnenkort een jonkie van Carolien en dan zit ik op het getal 4, mooi aantal valkjes toch?

Dus, Nel schrappen van de wachtlijst op nr. 4 ;D.

Wat zullen die valkjes blij zijn, weer een eitje minder gelukkig ;).

Doei, Nel :)

antoine

 hoi Nel,
spijtig dat je van het lijste gaat!
maar ook leuk dat je een ander valkje neemt ;) :)
veel succes ermee! :)
nou dus mijn valkjes moeten 1 eitje minder en jullie kunnen allemaal een plaatsje naar vore(nou tog degene achter bobbie)
groetjes antoine

Ria

De lijst wordt weer korter ...  ::)
  
1. Karin  
2. Ria  
3. Natasja  
4. Kenay  
5. Esther  
6. Patricia
  
Groetjes,  
Ria

antoine

hoi bedankt Ria! :) ;)
groetjes antoine

kok_roy

WOW! Ik keek het tweede bericht van dit onderwerp en  die lutino geelwang is echt schitterend! Had ik maar zoeen... ik blijf steeds maar mooiere en mooiere valkparkieten zien de laatste tijd;)


Valerie

Ik vind die ook wel heel erg mooi! :) Maar je kan niet alles hebben.  :-/



antoine

hoi,
ja ik vind ze ook echt prachtig !
daarom dat ik ze ook ga houden :)
groetjes antoine

suus

Hallo

Zoals sommigen hier wel weten heb ik ook geelwangen. Ben er echt super blij mee. Het is en blijft toch een aparte mutatie hoor.
Zal even wat foto's opzoeken:

Hier zie je cinnamon geparelde bonte geelwangen. Met op de achtergrond mijn "gewone" geelwangman.

En hier een foto van mijn lutinogeelwang:



Groet Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico