25 april 2024, 01:12:13

lutino geelwang?

Gestart door antoine, 11 januari 2005, 21:59:05

« vorige - volgende »

antoine

hoi  allemaal!
ik zag even geleden een prachtige foto van een lutino geelwang maar het was niet zo een duidelijke foto dus
zou iemand me eens een foto kunnen laten zien van een lutino geelwang en een lutino geelwang gepareld?
alvast bedankt !
groetjes antoine

Karin

Nou, smullen maar !  ;D Het is degene met de rode oogjes :



Dit is de enige geelwang mutatie die ik zelf ook wel zou willen  :D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ria

Hoi,

Ai, willen jullie niet van die mooie mutaties laten zien. Deze wil ik ook wel.  :D

Een heel mooi valkje zo te zien.

Groetjes,
Ria

Karin

Whahahhaha, ja, er werd toch echt om gevraagd  ;D ;D ;D Wie gaat deze kweken ? Dan willen we met zijn alle alvast op de wachtlijst  ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ria

Hoi,

Nou als dat zou kunnen heel graag. Ik hou me aanbevolen.
Maar ben bang dat dat nog wel even duurt.

Groetjes,
Ria

antoine

hoi allemaal!
ik ga deze mutatie binnekort kweken er is namelijk hier in de buurt een zeer grote kweker van valkjes en hij heeft lutino geelwangen gepareld!! en ik ga er binnekort 1tje of 2 halen! :) ;D
oja die foto is zeer mooi hoor!
groetjes antoine
ps. heeft iemand nog een foto van deze mutatie?

Karin

Je weet dat geelwangen problemen geven en dat je altijd een pleegkoppel bij de hand moet hebben ? Ze verlaten de eitjes of de jongen. Niet in alle gevallen, maar wel heel vaak !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

WAUW, kan er niks anders op zeggen.
Deze zijn echt heel MOOOOOOOOOOOOOOI.
Ik sta ook op de wachtlijst :D voor deze mutatie.

Natasja

Karin

Haha, je bent nummer 3  ;D Ik en Ria zijn voor je hoor  :D :D :D
Overigens kun je bij een aantal Belgische kwekers er ook aan komen hoor, maar er hangt wel een prijskaartje aan !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

antoine

,hoi kazoo,
ja ik weet het dat geelwangen niet zo een goede ouders zijn en hun kroost of eieren meestal in de steek laten, maar ik heb genoeg pleegouder koppels dus dat is niet het probleem! binnekort ga ik dus naar die kweker (ik ben al vaak prachtige valkjes zoals fallow bij hem gaan halen en ze zijn ook altijd zeer gezond) hij heeft elk jaar wel zo een 300 valkjes te koop en ook veel lutino geelwang geparelde en ik heb geluk want ik moet er niet voor betalen! :)
als iemand van jullie jonkies wilt als ik er heb dan kan dat altijd hoor! ik woon in belgie in vlaams brabant!
groetjes antoine

Karin

welke kweker ga je naartoe ?
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

antoine

ene in limburg bijna tege de grens van nederland
groeten antoine

Karin

Ja, maar hoe heet hij  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

En uh mag ik wat vragen?????????

Hoeveel kost zo'n geelwang lutino ongeveer?
Zal wel niet zo goedkoop zijn  ::)  ::)
Zal er alvast voor gaan sparen

Gr Natas

antoine

hoi,
ik weet niet hoeveel ze kosten!
hoi kazoo,
ik ken zijn naam en adress ! ik zal het je uitleggen, mijn peter wilt graag voor mij valkjes kopen ( waaro weet ik niet) en goede vrienden van hem zijn lorie (of hoe je het ook schrijft) kweker die hebben al 4 keer de mooiste vogels van heel europa gahad en kennen dus ook allemaal kwekers van verschillende vogelsoorten, en mijn peter belt dan naar me als ik jarig ben mag ik elke keer een paar valkjes bestellen bij die lorie kweker en die gaat ze dan halen bij die grote valkparkieten kweker! en dan verteld die man me elke keer welke jonkies er waren dat jaar en welke mutaties er bij waren gekomen en zo kan ik dus mijn valkje(s) kiezen! maar ik zal binnekort het adress en telefoon nummer enzo vragen aan die kweker en dan geef  ik je het door oké?
groetjes antoine