15 mei 2025, 14:19:39

pop wordt man????

Gestart door paul1982, 10 januari 2005, 22:25:09

« vorige - volgende »

paul1982

Ik heb een geparelde geelwang pop een mooi valkje al zeg ik het zelf.......... maar nu is het zo ze is 4 jaar heel tam en echt een pop want ze heeft toen ze 2 was een ei gelegd!
Ik kwam gisteren thuis en ik hoorde in een keer een heel orkest aan liederen ze liep met haar vleugels wijd open en met haar snavel overal tegen aan te tikken echt heel leuk ze doet het nu nog steeds. wat betekent dit......ze doet net als de valk van een vriend van me en dat is een wildkleurmannetje. is ze gelukkig? ze is nooit alleen want er is altijd iemand thuis echt heel bizar ik wist niet dat ze zo mooi kon zingen.

Tara

Hoi Paul,

nou heb jij even geluk dan :-).
Speciale mutatie én speciaal karaktertje ;).

Het moet wel een pop zijn hoor, als ze eieren legt, niets kan zomaar van geslacht veranderen, tenzij ze tweeslachtig zijn (als een slak bijvoorbeeld).

Leuk dat je popje dus kan fluiten, dit gebeurt best zelden, maar je hebt idd wel van die macho-popjes ;-).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Paul,

Dat tikken met de snavel doen normaal alleen mannetjes inderdaad maar een valkje alleen kan toch afwijkend gedrag gaan vertonen en dat is daarom misschien de reden dat ze zo doet.
Maar dat is niks om je zorgen over te maken ik denk inderdaad dat ze het wel naar de zin heeft als ze dat doet :-)

Groetjes, Paul