2 augustus 2025, 17:02:49

Hier zijn Beauty en Joepie

Gestart door Ed, 7 januari 2005, 12:06:06

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Allemaal,

Ik wil even aan jullie voorstellen Beauty en Joepie namen zijn bedacht door Natasja22 maar die heeft nu een probleem met haar Joepie die is tegen het raam gevlogen wat natuurlijk heel erg is. :o

Maar ik wil ze toch maar even laten zien.

Hier is Beauty je kan zien waar ze haar naam aan heeft verdient.

Is het geen schoonheid zou zo een fotomodel kunnen zijn.  :D

Dan komt nu Joepie die vinden jullie vast nog mooier. ;D

Nou dit zijn dan Beauty en Joepie zijn het geen plaatjes  :D  :D

Groetjes
Ed

es

Hoi, is het met Joepie zo gekomen omdat ie tegen het raam aan is gevlogen, ach zielig zeg komt toch nog wel allemaal goed hoop ik.
Nou die beauty is inderdaad een beauty hoor, serieus.
heb er hier ook een zitten ;D ;D

groetjes van Esther

Ed

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Het is niet mijn Joepie die tegen het raam gevlogen is maar Joepie van Natasja is tegen het raam gevlogen.

Groetjes
Ed

es

OHOH had ik even verkeerd begrepen sorry ;D ;D

Rox4nne

7 januari 2005, 17:19:42 #4 Last Edit: 7 januari 2005, 17:20:52 by Rox4nne
SEXY HOOR!

:D

Groetjes,
Roxanne

Paul

Hoi Ed,

Mooie valkjes hoor alleen zijn die geplukt door de ouders?
De veren komen meestal wel snel weer terug dus dat is niet erg maar het viel me zo op dat er kale plekken zaten.
En die ene mist de staart ook heeft die een ongelukje gehad?

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Roxanne,

Bedankt hoor het ziet er raar uit maar wel leuk.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Paul,

Ik denk dat ze geplukt zijn maar Joepie is denk ik aardig aan de jonge kant hij eet wel zelf standig maar ik denk niet dat zijn staart geplukt is. Zijn staart ziet er nu al een stuk beter uit dan 4 dagen geleden maar blijft wel alleen maar op de bodem zitten. Het lijkt wel of hij niet op een stok kan zitten maar de eerste dag heeft hij toch op mijn vinger gezeten dus hij moet het kunnen. En de veren neem ik op de koop toe dat komt van zelf wel weer goed. Duurt eventjes maar dat komt.

Gropetjes
Ed

es

NOU IK VIND HET ALLE TWEE POEPIES HOOR ;D ;D ;D :D

GROETJES ESTHER

Ed

Dat vind ik zelf ook hoor Esther  ;D

groetjes
Ed

Paul

Hoi Ed,

Ik bedoel niet dat ze er niet lief uit zien hoor begrijp me niet verkeerd :-)
Ik heb zelf ook een paar geplukte valkjes en weet dat het totaal geen kwaad kan en de veren komen zeker terug gelukkig :-)
Het zou mij ook niet uitmaken als een jong valkje wat ik zou kopen geplukt zou zijn door de ouders hoor.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Paul,

Dat doe ik ook niet mij maakt het ook niet uit hoor meschien heb ik mijn vorige bericht een beetje verkeerd geformuleert. Ik weet dat die veren er van zelf goed uit komen te zien dus daar zal ik me zeker niet druk over maken laten we mekaar niet verkeerd begrijpen ik weet dat jij het niet erg vind.

Hier nog een foto van Joepie van vandaag

Groetjes
ED

Tara

Hoi Ed,

wat een schatjes zeg :-).
Plukken... Ja komt me bekend voor ::)

In elk geval, Joepie ziet er een stuk jonger uit, en aangezien zijn kale plekjes groter zijn, veronderstel ik ook dat hij jonger is, maar ze zijn beide erg lief hoor :-*

Groetjes, Tara

Ed

Hoi Tara,

Bedankt hoor ik vind ze ook lief en ik denk dat Joepie ook niet ouder is dan 5 weken maar eet goed van het zaad dus maakt het niet uit en anders zou hij gewoon aan de spuit gaan hoor.

Maar het is echt een leuk gezicht hoe ze er nu uit zien.

Groetjes
Ed