|
Pagina's: [1] 2
|
|
|
Auteur
|
Topic: Plaats jij foto's op het forum? Lees dit aub! (gelezen 1917 keer)
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo allemaal,
De laatste tijd wordt de uploadpagina vrijwel niet meer gebruikt. Het is erg jammer want bij een aantal topics zijn er geen foto's meer te zien. Deze foto's stonden op een andere website die nu niet meer bestaat.
De foto's op de upload pagina worden niet verwijderd tenzij er nadrukkelijk om gevraagd om een foto te verwijderden. Het voordeel van de uploadpagina is dat als je een ouder topic opent ook nog alle foto's aktief zijn.
Dus daarom wou ik vragen om de upload pagina meer te gaan gebruiken!
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi Peter,
ik heb net foto's geplaatst alleen had ik ze op mijn server geplaatst, ik wou ze eerst uploaden maar ik dacht, als ik ze toch op mijn server kan plaatsen... Dan hoef ik toch geen plaats in te nemen op jullie server, of mag ik toch uploaden?
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ed
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

valkje.com
|
Hoi Peter,
Ik upload ze altijd maarik heb wat bij fouten en bugs geschreven over die server wat iik de laatste tijd zie. Meschien kan je daar ook even naar kijken tot nu toe gaat het redelijk maar vroeger ging het ook vlotter. Mijn handtekenig staat bij jullie op de server en die kwam vaker niet dan wel dus staat hij nu op mijn server. Maar foto's upload ik nog steeds want dat vind ik ook een probleem als je een verhaal leest en de foto's zijn weg. Maar Lique had 2 foto's van haar verzameling eitjes gepost en na een half uur zag ik die pas daarvoor alleen maat rode kruisjes. Maar kijk maar eens naar dat bericht als je wil.
Groetjes Ed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi Peter,
ik upload ze alleen als ik de foto's alleen hier plaats, de foto's die ik nu geüpload heb heb ik elders ook geplaatst, daarmee dat ik het nut er niet van inzag ze hier ook nog eens te uploaden. Maar meestal plaats ik alleen hier foto's, dan komen ze wel op deze server te staan.
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ria
Gast
|
Hallo,
Ik zal het wel weer verkeerd begrepen hebben maar ik dacht juist dat het zoveel mogelijk op je eigen server moest vanwege ruimte en traffic. Een aantal staan bij jullie, maar de meeste op de eigen server. De foto's gebruik ik tevens op een weblog en op mijn eigen site.
Groet, Ria
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi Peter,
nee dat bedoel ik niet, ik gebruik foto's die ik hier upload niet op andere sites, ik bedoel, als ik foto's heb die ik op 2 fora moet plaatsen, ga ik die met mijn eigen programma uploaden zodat ik ze kan plaatsen daar en hier. Anders moet ik het nog een beetje uploaden hier, en dat is een beetje plaatssmijtweg :-/
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Tara,
Ik snap het, anders ben je een halve dag aan het uploaden 
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hahaha dat maakt mij niet zo erg veel uit hoor 
Maar ik maak ook veel foto's maar verkleinen doe ik minder, de laatste tijd weer iets meer, maar dat is nog niet super, gewoon omdat als ik photoshop gebruik, mijn computer erg slecht gaat dan... Maar ik maak wel regelmatig gebruik van de upload, want meestal plaats ik alleen hier foto's 
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rox4nne
Gast
|
 AAaw Sorry Peter  Ik wist helemaal niet dat dat kon joh! 
Ik zal het uploaden naar deze site vanaf vandaag beginnen! 
liefs, Roxanne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1] 2
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.118 seconden met 21 queries.
| |
|