6 mei 2025, 18:53:37

Een zelf gekozen koppel

Gestart door Ed, 1 januari 2005, 13:12:24

« vorige - volgende »

Ed

Hoi,

Als een koppeltje zich zelf kiezen als partner blijven ze dan voor altijd samen.

Groetjes
Ed

Lique

Hoi Ed,

Dit hoeft zeker niet altijd het geval te zijn.
Ik heb koppels die eigenlijk altijd bij mekaar blijven, maar ik heb ook vele koppels, die andere popjes ook erg leuk vinden.

groejes lique

Ed

Hoi Lique,

Bedankt voor de informatie.

En een gezond 2005 kweek jaar.

Groetjes
Ed

Lique

Hoi Ed,

Dank je wel :) Het moet vast en zeker een beter jaar gaan worden als het afgelopen jaar.
Maar jij natuurlijk ook een goed kweekjaar gewensd!

groetjes lique :)

Ed

Hoi Lique,

Zullen ze toch nog even moeten wachten hier ondanks dat er hier twee aardig aan het wipwappen zijn.
Maar bedankt

Groetjes
Ed

Paul

Hoi Ed,

Hier is mijn ervaring dat de koppeltjes dwingen niet altijd goed gaat je moet ze dan ook echt appart bij elkaar zetten.
Dus mijn koppels hebben zelf een partner gekozen en als dat klikt zoals bij de meeste hier dan blijven ze altijd bij elkaar.
Ik heb ook wel een koppeltje wat niet echt super hecht is en daar wisseld de man nog wel eens met een ander popje.
Dus mijn koppeltjes die echt klikken blijven tot nu toe echt heel dicht bij elkaar en zoeken elkaar ook op als ze elkaar niet zien.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Paul,

Bedankt voor de informatie het is het is niet de bedoeling dat ik wil dat die met die moet dat mogen ze zelf uit zoeken. Maar ik wou het gewoon even weten of nu echt kiezen voor de rest van hun leven er zijn meerdere vogels die dat doen een partner voor hun leven. En zie hier dat het er redelijk kloos aan toe gaat hij houd haar kontinu in de gaten wat ze doet en wie er in de buurt is die hij dan vanzelf weg stuurd.

Nog een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes
Ed