Wie woont er in omgeving hoofddorp-haarlem

Gestart door Rick, 9 december 2004, 19:04:44

« vorige - volgende »

Rick

Hallo iedereen

Is er hier op het forum nog iemand die over wil stappen op Teurlingsvoer 228 in de omgeving hoofddorp-haarlem? Want dan wil ik dat samen bestellen omdat er alleen verpakkingen zijn van 25 kilo hoe meer mensen hoe beter.Ik heb al 1 iemand gevonden die woont net als mij in Hoofdorp.Wie heeft er nog meer intresse?Ik kan het ook langs brengen als je geen vervoer heb.

Groetjes Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.

www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

DeesDoos

Hallo Rick,

Ik woon in Nieuw Vennep en heb wel intresse :) ik ken hier niemand vinden die het heeft of wilt bestellen. was van plan om volgende week in aalsmeer of hoofddorp te kijken. in aalsmeer zit Ranzijn en nog een heel groot tuincentrum. denk wel dat die dat hebben, maar ik vindt 25 kilo dus ook erg veel. ik heb nu 4 valkjes. dit worden er 8 uiteindelijk. ik hoor graag van je. je kunt me mailen of toevoegen aan msn op het adres > tailey17@netscape.net

Groetjes Dees

ROCKS

Hoi Rick,
Ik moet ook binnenkort weer voer bestellen en heb ook altijd dat voer, ik zou er ook wel samen mee willen doen of desnoods met nog meer. Ik verdeel het altijd in emmers die je af kunt sluiten en dan kan je het heel lang goed bewaren.
'k Woon in Katwijk, da's ook nog wel te doen, toch?
Hoeveel valkjes heb je eigenlijk?
Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Rick

Hoi Nellie

Ik heb net een zak gekocht.En gelukkig heb ik al een aantal mensen gevonden die meedoen. Dan bijft het voer ook lekker vers. Maar we kunnen dan wel afspreken bij het brugrestaurant op de A4 dat lijkt mij een goed idee. Hoeveel kilo wil je dan hebben? Ik heb thuis emmers staan waar 1,8 kilo in gaat. Maar het kan ook groter. Ik heb thuis trouwens   6 valkjes.

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.

www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie