16 augustus 2025, 05:55:54

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2005

Gestart door Lique, 29 december 2004, 01:53:16

« vorige - volgende »

Rox4nne

Hai Lique,

Slim idee om nu alleen de groepsfoto's te plaatsen,
oef, want als alle eitjes uitgekomen zijn ben je nog veel langer bezig (en het neemt echt wel wat tijd in beslag ja!)
In iedergeval vind ik dat je het geweldig doet.

Liefs,
Roxanne

Suzanne

Hoi Lique,

Gefeliciteerd met je jonge valkjes. Wat gaaf dat er een lutino bij zo'n koppel zit. Dat verwacht je niet zo gauw.

Groetjes

Suzanne

ps: bij mijn valkje is het helaas niet goed afgelopen  :(

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lique

Hallo allemaal,

We hebben er 2 valkjes bij. Het gaat om een cinnamon pop en een wildkleur man...

Ik kwam net thuis van mijn werk en ik wilde gelijk even in de voliere kijken of jong 2 van Raider en Twix al geboren was. Ja hoor, hij is er :D.

Opeens ging Milo tekeer, dat doet hij alleen als de deurbel gaat. De achterbuurvrouw stond voor de deur, of we nog belang hadden bij 2 valkjes. Ze wilden stoppen met de hobbie om valkjes te houden, en we mochten ze zo hebben.
Ik ben met haar meegegaan, en heb ze opgehaald.
Erg mooie valkjes, alleen mist de cinnamon pop haar staart. Hij is voor een gedeelte al weer terug gegroeid hoor.
Alleen de pop is geringd, ze komt uit 2003.
Ze zitten nu lekker boven in een ruimte kooi.
Ik zal nog ff kijken wat we verder met ze gaan doen....

Suzanne

Hoi Lique,

Wat een mooie valkjes zijn dat. Die hadden ze wel bij mij mogen afleveren  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lin

Hoi Lique,

Gefeliciteerd met je lutino, leuk dat je er zo blij mee bent ondanks dat je al zoveel kleintjes hebt. Dan merk je wel weer dat je een echte valkenliefhebster bent. En groepsfotos is inderdaad een beter idee, anders om je ook  niet aan jezelf toe. Maar weer twee valjes erbij, toe maar. Zijn ze een beetje tam?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

Gefeliciteerd met je familie-uitbreiding!!!
Wordt het zo onderhand geen tijd voor verhuizen?  ;)
of gaan er binnenkort weer een stel jonkies naar
hun "pleegouders" toe?

Groetjes van Cor & Petra

Rox4nne

Hai Jacqueline  8)

Wat heb je er mooie valkjes bij!
Zelfs zonder staart nog heeeel mooi om te zien.

Je bent nu vast bezig met je dagfoto's hè?

Ik ben in mijn gedachten je kleintjes aan het warmhouden tot ze op de foto mogen ;D

Liefs,
Roxanne

Lique

Groepsfoto valkjes binnen:

Pebbles:

Jongen Sjors & Sjimmie:

Jongen Billy & Yellow:

Jongen Raider & Twix:

Lin

Oh wat heb je toch veel schatjes vooral die jongen van Billy en Yellow zijn zo mooi met die parels. Leuk dat je het voor elkaar hebt gekregen om ze allemaal erop te kunnen zetten. zal wel heel veel tijd hebben gekost.  :D Maar dat zal je er wel graag voor over hebben.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

O, wat zijn die jongen prachtig zeg. De jongen van Sjors en Sjimmie zitten er grappig bij, net twee kwajongens die iets stouts van plan zijn. En Pebbles, wat een beauty!!
De groepsfoto van je binnenvalkjongen is prachtig. Dat ze zo bleven zitten (of had je ze stiekum even vastgeplakt??). Daar moet je postertje van maken. Ik zat gewoon hardop te lachen toen ik dat rijtje zag.
Fijn dat alles zo goed gaat op het moment.

Groetjes Gerda

Rianne

Ik vroeg het gister nog aan Linda, hoe je dat zou doen met zoveel kleintjes. Toen zei ze al dat je groeps foto's nam. En gelijk heb je! Anders heb je al een dag werk om foto's te maken! Maar de foto's worden er niet minder mooi om! :)

Kirsten

gefeliciteerd lique met je nieuwe jongen, kan me voorstellen dat de lutino een verrassing was,. super!,
Ik heb nu drie bevruchte eitjes en ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen,.Ook heeft Lucky haar eerste eitje, maar aangezien moppy haar vriendje is (onafscheidelijk verliefd ;D) verwacht ik er niet veel van. Moppy is immers nog te jong.

Vind overigens je groepsfoto's een goeie oplossing,. zo kunnen we toch genieten van al die lieverds en heb jij zelf iets meer ruimte,. Vond het toch al knap hoe lang je die aparte foto's van de jongen volgehouden hebt. Petje af!

Liefs van hier
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

PB

Hoi Lique,

Pfew wat een schattig rijtje uit de binnenvolliere zeg!
De groepsfoto's maken het zeker niet minder interessant om dit dagboek te blijven volgen!
En nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

Groetjes,
petra

Marianne

Hoi Lique,

Wat leuk zo'n verrassings lutino erbij.
Zeker als je het niet verwacht.

Leuke valkjes gekregen van je buren.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Groepsfoto valkjes binnen:

Pebbles:

Groepsfoto valkjes buiten:

Jongen Raider & Twix: