2 mei 2025, 21:25:43

De jongen van 2005!!!

Gestart door daan, 28 december 2004, 22:26:14

« vorige - volgende »

daan

28 december 2004, 22:26:14 Last Edit: 28 december 2004, 22:33:20 by daan
Okay ik ga weer opnieuw beginnen. Ik had al een lap tekst getypt, maar met het uploaden van de foto's was de tekst verdwenen. ::)
Ik ga dus een nieuw dagboek beginnen, het is wel nog geen (bijna) 2005, maar de jongen zijn wel geringd met de ringen van 2005, de groene ringen. Nou ja de kleintjes nog niet natuurlijk hahaha. ;D
Gabber en Kuiffie hadden de 1e ronde 2 jonkies en die heb ik nu apart moeten zetten want de 22 ronde is ook al uitgekomen. Met de kerst zijn er 2 geboren en gister is nr 3 geboren. Er ligt nu nog 1 eitje (bevrucht) dus ik ben benieuwd waneer die gaat uitkomen. Ik hoop stiekum dat er er nu een witmasker geparelde tussen zit, maar het belangrijkste is dat ze gezond zijn. Hier de foto;s vers van de pers.

En hier is de trotse papa. Waar ik trouwens zelf ook enorm trots op ben hihi ;) ;)

O ja en ik heb nog meer goed nieuws, ik heb 3 grote kooien in de woonkamer staan en een flinke buitenvoliere, nou heb ik eindelijk mijn ventje zo gek gekregen dat we ook op zolder broedkooien gaan maken, geweldig hé hihihi
Ik weet al precies hoe ik het wil hebben
Dan kan ik al vroeger beginnen met het kweekseizoen. Er zijn verschillende koppels die dit jaar niks hebben gedaan dus die kan ik makkelijk begin van het jaar (eind januari) ofzo kan geen zetten.

Groetjes daantje

Olga en Hans

Hoi Daantje,

Wat een schatjes en zo lief om te zien  :), we hopen dat alles goed gaat en dat het mooie valkjes worden.
Leuk dat je op zolder nog meer ruimte krijgt voor je valkjes om te broeden.
Kunnen wij je nog lief aankijken, dat je er 1 verkoopt of hou je ze liever zelf, nu je meer kooien boven krijgt.
We horen of lezen het wel, in ieder geval veel succes met het kleine grut.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Rox4nne

;D

Jij hebt net mn dag helemaal top gemaakt!

Wat een geweldige schatjes!

Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.. Ik heb een enorme grijns op mn gezicht  :D

Veel liefs en geluk!!

Roxanne

daan

Okay het gaat dus niet helemaal goed met het uploaden dus dan maar elk bericht een foto.

Alles gaat heel goed met de 4 kanjers van Gabber en Kuiffie. Afgelopen donderdag is nr 4 geboren. Het is wel veel kleiner als de andere 3, ik hoop dat het goed blijft gaan ook met de kleinste.
Dit is de oudste. (eerste kerstdag geboren).

daan

Dit is nr 2 (2e kerstdag geboren).

daan

En dit is nr 3 afgelopen maandag geboren.

daan

En dit is de jongste afgelopen donderdagnacht geboren.

daan

En hier nog een foto van de mama (Gabbertje)

daan

En dan ook maar gelijk 1 van de papa (Kuiffie).

Groetjes daan

Rox4nne

Wow!!

Echt prachtig!!  :o
Mooi hoor.. jeetje!

:) Liefs,
Roxanne

Olga en Hans

Hoi Daantje,

Wat zijn je 4 jongen lief  :), ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan. Veel succes met deze lievertjes.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Gerda

4 januari 2005, 15:51:39 #11 Last Edit: 4 januari 2005, 15:52:04 by Gerda_T
He Daantje,

Prachtig die jongen. Hopelijk gaan ze op hun vader lijken. Wat een prachtvogel is die Kuiffie!!!!!
Maar moeder gabbertje is ook mooi hoor.
Hopelijk redt jong 4 het ook. Een prachtig nestje zo.

Groetjes Gerda

daan

Bedankt voor jullie reactie, vind ik altijd wel leuk hihi
het gaat goed met de kleintjes, om 7 uur dacht ik alleen dat ik de kleinste moest bijvoeren want er zat echt niks in de krop. Maar om 9 uur ben ik weer gaan kijken en gelukkig was de krop nu wel goed gevuld. Dus blij dat ik nog gaan actie heb ondernomen. ff goed in de gaten houden, al zijn we eerst maar weer een paar daagjes verder dan is het niet meer zo'n klein gekreukeld wit donsje, want de andere 3 zijn echt een stuk groter, die gaan de oogjes al open doen.

Groetjes daan
Ik maak snel weer nieuwe foto's

kok_roy

Schitterende valkjes hoor! Ik verwacht over waarschijnlijk een maand ook weer jonkies, ik heb er weer helemaal zin in als ik dit zie :)

Groeten Roy

daan

Hoi Roy,

Spannend hoor, veel succes met je nestje.

Hoi allemaal,

Vandaag de oudste 3 geringd en nr 4 kan voorlopig nog niet hihi
Hij blijft zo vreselijk klein, ik zal straks ff foto's maken.
De oudste 2 hebben de oogjes al open en de donkere kleurtjes komen ook al tevoorschijn

Groetjes daan