14 mei 2025, 06:42:48

Badje

Gestart door grietje, 4 januari 2005, 14:59:36

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Natasja,

idd, je hebt gelijk, ik zie het, zal er gelijk eens voor zorgen.
Bedankt!

Groetjes, Tara

~Natas~

oke graag gedaan, want ik wilde ff kijken of de mijne er ook bij zat. Ik ben namelijk erg benieuwd of deze nog kan veranderen qua kleur op zijn koppie.

Suc-6 ermee,

Gr Natas

Tara

Hoi Natas,

de foto's zijn van mensen die ze mij gegeven hebben om te gebruiken, als jij foto's voor me hebt kan je ze ook altijd geven hoor,
ik heb ondertussen alle pagina's doorlopen, blijkbaar deden nog meer foto's het niet, nu normaal wel weer :-).

Groetjes, Tara

grietje

He hoi,

bedankt voor deze informatie, heb nu besloten om het badje er gewoon geregeld in te hangen en als ze uit gebadderd zijn eruit te halen, ben veel te bang dat ze ziek worden.

ik heb trouwens ook es gelezen dat je er iets in kan doen aloe vera geloof ik maar kan in de winkel eigenlijk niets vinden kan iemand mij ook vertellen wat het precies is?

want heb ergens gelezen dat het goed is voor de veren, maar ik weet alleen niet meer waar, en kan het niet terug vinden.

groetjes grietje ::)

Paul

6 januari 2005, 07:17:55 #19 Last Edit: 6 januari 2005, 07:18:42 by Paul
Hoi Grietje,

Je kan bij "de Tuinen" aloa vera gel kopen daar kan je een klein beetje van in het water doen.
Je hebt ook speciaal badzout voor vogels van Orlux dat is ook erg goed voor de veren en schijnt zelfs ongedierte tegen te gaan.

Orlux Bio-bad is een speciaal badzout voor vogels. Het reinigt de huid en de veren, zorgt voor een prachtig verenkleed, en houdt de pootjes vrij van pelletjes. Bovendien heeft Bio-bad een relaxerende werking: het ontspant de spieren.

Groetjes, Paul

~Natas~

Huh ik wist niet dat er voor vogels ook een badzout bestond.
Maar als dat een relexte werking heeft op de spieren dan ga ik het maar eens proberen. Want dat kan voor Joep geen kwaad, dit zit geen moment stil.
Maar ken dat geen kwaad dan, als ze eruit drinken?????

Gr Natas

Tara

Hoi Natas,

het is erg verfijnd he, je moet er ook niet super veel in gaan doen ;)
Dan kan het geen kwaad hoor.

Groetjes, Tara

~Natas~

Wat gebeurt er dan als ik er teveel in doe.

Dan gaat ie zeker lekker BUBBELEN, net als in een BUBBELBAD.

:D  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gr Natas

Tara

Hoi Natas,

haha, ik zou er maar niet te veel in doen, is vast niet goed :-/
Maar ja, een bubbelbad ::)

Groetjes, Tara

~Natas~

Hoi Tara,

Heb jij het ook wel eens gebruikt dan, en hoe is jou ervaring daarin.
Als dit echt werkt wil ik het toch gaan proberen, omdat Joep gek is op water en vooral op badderen.

Later

Tara

Hoi,

nee ik heb het niet geprobeerd hoor,
ik riskeer nikske.

Groetjes, Tara

grietje

Ik ben vanmiddag direct wezen kijken in de dierenwinkels hier in groningen maar kan het niet nergens vinden dus vraag me nu af waar ik dat badzout kan kopen. :o

groetjes,

Tara

Hoi Grietje,

dat wat op die foto van Paul staat is wel goed voor vogels hoor, 't is er speciaal voor ook, maar dat  vind je eerder bij grotere dierenspeciaalzaken.
Bij de kleinere vind je dat niet al te gauw, toch niet in België :-/

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Grietje,

Waar woon je in de buurt want in rotterdam in Alexandrium hebben ze het zeker en via een aantal internet sites kan je het ook zo bestellen alleen komt er dan verzendkosten bij.
Er zit een heel klein maatschepje in en er staat duidelijk bij hoeveel erin moet.
Ik heb een klein potje gehaald er hoef maar weinig in maar als ze vaak badderen is de grote pot badzout veel voordeliger.

Groetjes, Paul