27 april 2024, 13:30:22

vriendje voor pluk!!??

Gestart door pluk, 23 december 2004, 19:20:14

« vorige - volgende »

pluk

ten eerste wil ik iedereen bedanken die zijn mening heeft gegeven op mijn vorige vraag _vriendje of veren knippen)
ik heb besloten voor het eerste te kiezen.
heb alleen nog een laatste vraag: mijn lieve pluk krijst om aandacht als hij alleen is, (als we samen zijn niet, dan fluit ie alleen beltonen). Als ik er nou nog een bij gaan nemen, gaan ze dan samen krijsen, of samen zingen.
me moeder wil weten of het dan geen krijsparty word in me kamenr.
thx groeje shannon

Annouschka

Hoi,

nee hoor, het krijsen zal dan wel minderen.  Ik heb het hier vorig jaar ook gedaan want ons Chewy zat redelijk veel alleen en ik vond het zielig.
Yoda is erbij gekomen om haar gezelschap te houden en die 2 zijn nu een koppel :)
De enige keer dat hij krijst, is wanneer hij gedaan heeft met paren met Chewy en 's morgens maar ja, dat is wel normaal dat ze dan een roepuurtje hebben.

Al snel zijn er nog 2 bandieten hierbij gekomen en soms kan het wel eens heel luid gaan, vooral nu die 2 anderen in hun pubertijd zitten, daar zijn Yoda en Chewy inmiddels al doorheen.

groetjes
Annouschka

Valerie

Nou, dat hangt er wel van af. Ik heb hier 2 mannetjes valkjes en een mannetje rosella en dat is hier soms behoorlijk een krijspartij.
Mss dat een popje beter is, maar een jong valkje is moeilijk te zien of het een popje of mannetje is. :s