29 april 2024, 08:21:17

voliere klaar

Gestart door boezempje, 18 december 2004, 16:50:20

« vorige - volgende »

boezempje

hai

nou straks ga ik mijn voliere ophalen hij is klaar.de man belden vanmorgen op.
dus nu ga ik deze 2voliere te koop zetten.de voliere die ik straks krijg is 201breed en 185 hoog en 1meter diep/

dus plek zat voor de valkjes.

gr essie

Paul

Hoi Esther,

Wat gaaf dat de volliere klaar is dan hebben ze helemaal lekker de ruimte :-)
Normaal mogen ze er natuurlijk ook al vaak uit bij jou dus ze hebben ruimte zat in huis zelf :-)
Maar een grotere volliere is ook altijd wel fijn voor ze.
Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet misschien kan je wat foto's plaatsen ik ben erg benieuwd.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Essie,

Dat is ook een aardige kooitje dat zullen ze wel fijn vinden hoor. Succes er mee.

Groetjes
Ed

antoine

hoi,
leuk zeg en een grote ruime kooi wou!
veel secces en plezier er mee!
groetjes antoine

Annouschka

18 december 2004, 20:34:17 #4 Last Edit: 18 december 2004, 20:34:27 by Chewbakka
Hoi Essie,

wat leuk zeg dat je zo'n grote voliere hebt gekocht voor je valkies.  Hopelijk zien we een paar foto's? ;D

groetjes

Marianne

Hoi Esther,

Was die andere aluminium voliere niet goed meer, ik geloof dat ik wat gemist heb. :-/
Gefeliciteerd met je nieuwe voliere en ik denk dat ik er ergens vast een foto van ga zien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai marianne


dank je meis.
ik weet het niet of je wat hebt gemist hahahaha
maar hij werdt te klein deze voliere en kooi die ik hadt staan.
en nu zitten ze weer ruim.

gr essie

antoine

hoi,
fijn dat ze nu lekker een grote kooi hebben!
ze zullen het wel fijn naar hun zin hebben!
groetjes antoine

boezempje

hai

dank je allemaal voor de reactie's,
de voliere staat nu en hij zou eerst in de schuur komen maar hij staat nu in de bijkamer,
en ik ben er erg blij mee en de valkjes ook ze hebben het erg naar hun zin,
nu moet ik vandaag nog wat stokken in het bos gaan halen en vandaag wordt ook de afzuiger no geplaats voor de stof,en nog wat plaaten tegen de wand voor de rommel tegen te houden,
en dan zijn we hellemaal klaar,




gr essie

Ed

Hoi Essie,

Ziet er erg mooi uit hoor ze zullen hier erg blij mee zijn. Echt top hoor.  8)  8)

Groetjes
Ed

Coco en Chantal

Hoi Essie

Nou die valkjes gaan met een prachtige Voliere het nieuwe jaar in, wat en mazzelkontjes zeg. :D

Liefs Chantal en Lorretje
Groetjes Chantal en de valkjes


Riny

Hoy Essie
Wat een mooie kamervoliere!!!Ik zie dat jij het nestblok op de bodem van de voliere hebt staan,ik dacht altijd dat het moest hangen.
Maakt het geen verschil uit .
Graag jullie mening!
Groetjes RINY

boezempje

hai riny

ik zou het niet weten hoor hij wordt nog opgehangen hoor.
maar niet alles kan tegelijk hellaas,

gr essie

boezempje

20 december 2004, 17:24:56 #13 Last Edit: 20 december 2004, 17:28:12 by Angelique
hai

nog een foto.

nu hangt het blok  ;D

Paul

Hoi Esther,

Dat ziet er mooi uit zeg ze hebben nu echt super de ruimte :-)
Komen ze ook af en toe mee de huiskamer in nog want dat waren ze natuurlijk gewend en voor de tamme is dat natuurlijk wel leuk dat ze bij je zitten.

Groetjes, Paul