27 april 2024, 21:09:09

verleiden en jaloersheid

Gestart door linda, 10 maart 2003, 12:04:30

« vorige - volgende »

linda

hoi,
ik heb dus een koppel , caro de man en pico de pop
onze caro doet zo zijn best om pico te verleiden maar die doet of haar neus bloed, het is eigenlijk heel zielig hoor hij doet er zoveel moeite voor.Wil dit nu zeggen dat het niet klikt ? of is het daar nog te vroeg voor (ze zijn nog geen jaar)
Ze zitten samen in de kooi en dat geeft geen problemen.Maar als ze los zijn en ze zien dat de ene ook maar een beetje meer aandacht krijgt dan de ander dan durven ze wel eens op elkaar pikken.Voor te paren zijn ze  nog veel te jong dat weet ik wel maar omdat pico zo reageert tegenover caro heb ik bang dat het op dat gebied niet klikt .Als ik dan lees dat sommige valkjes elkaar zitten te kroelen , dan vind ik het spijtig dat die van mij dat niet doen want dat wil toch zeggen dat ze maatjes zijn of niet .Moet ik nu beginnen wanhopen lol of moet ik nog maar wat afwachten tot onze pico haar hormonen beginnen op te spelen lol.Ze heeft al een paar keer zo raar gedaan dat ze helemaal plat ging liggen en begon te piepen en toen stond onze caro erbij en hij keek er naar lol.
Wie kan mij een antwoord geven? groetjes linda en co

Mandy

10 maart 2003, 14:33:22 #1 Last Edit: 10 maart 2003, 17:34:25 by Mandy
Hoi Linda, :)

Ze zijn inderdaad nog jong, maar vlgs mij komt het daar wel goed. Zeker als Pico straks meer last van d'r hormonen krijgt en Caro weet wat ie moet doen als ze zich aanbiedt.  :D
Ik denk dat ze dan ook wat intiemer zullen worden en ook zullen kroelen enzo. Er is ook niemand die ze iets uit kan leggen of voor kan doen, hoe ouder ze worden hoe meer de hormonen en instinct een rol zullen gaan spelen. ;)
Als ze nou wat ouder zijn en je hangt er een broedblok bij dan zal je zien dat hun broed/voortplantingsgedrag ook versterkt wordt hierdoor.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

linda

10 maart 2003, 21:09:07 #2 Last Edit: 10 maart 2003, 21:11:00 by linda
hoi mandy,
het is niet zo dat ik absoluut wil dat ze gaan paren hoor , ik hoop alleen dat ze elkaar net dat beetje liever gaan zien en niet zo jaloers reageren.Dat pikken op elkaar vind ik niet zo leuk.En raar maar waar , ik verzorg ze geef ze eten en ben lief met ze maar als mijn man of  zoon in de kamer zijn dan zitten ze bij hun  >:( (de overlopers)  :).Hoe komt het dat sommige valkjes meer mangericht zijn ?
Weer een hoop vragen maar ja dit zijn mijn eerste valkjes.
Dus afwachten is de boodschap en maar hopen dat ze dikke vrienden worden
bedankt voor de uitleg en tot ....... groetjes linda