27 juli 2025, 17:51:41

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

carco

De Pyramide??
Is dat niet op de Burg. Zeeuwstraat??
En lekker..Spongebob macaroni:vindt Maurice ook heerlijk!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

jah klopt carolien...

jah ze heeft de bordje niet leeg dus ook geen sponge bod ijsje toch haha....
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi

Dat vraag ik je nl. van die school, want vroeger stonden er 2 naast elkaar ,en de andere was de Immanuelschool en daar heb ik op gezeten ;D
En de Pyramide was vroeger de Geerschool meen ik me te heugen.
Toeval:leuk
Mag ik het Spongebob ijsje? :P

Rianne

Leuk dat je daar foto's van hebt, Naomi's eerste schooldag. Da's het grote voordeel van die digitale camera's, er worden zoveel meer foto's gemaakt als 'vroeger'. Leuk hoor, volgens mij gaat ze het wel naar haar zin krijgen in de klas. :)

Christine

Ik wil ook wel een sponge bob ijsje :-[ ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

19 september 2005, 21:26:30 #920 Last Edit: 19 september 2005, 21:28:46 by gizmo_spikey
zo klaar voor een foto...

We beginnen natuurlijk altijd met Gizmo die de camera altijd iets te leuk vind dus jah ff knippen en doen met de foto's en mevrouw zit dit keer netjes haha...

dan spikey die druk bezig is met slopen...
die nog lekker nu eindelijk weer de deuntjes weer kent haha dus is weer op de versiertoer samen met star...

dan komt dochter lief die ook vaak niet stil blijft zitten dus beetje wazig tijdens de rekoefeingen die ze elke dag doen ...

Dan de eigelijk het vriendje die eigelijk het liefst van 2 valkjes wil smullen ...
die zit dus of naar twinkel of naar gizmo te fluiten lekker op de sjans tour...

dan ff een bekende stukje geknipte foto....

Dan hebben we natuurlijk de vroeg opstaande albino baylee
die soms nog wel eens kan fitten op bijou maar ze slapen iedergeval op 1 stok en ze gaan steeds meer bij elkaar maar nog niet naast elkaar   ;D

onze kroelkippie bijou die dus d8t van ik gaik ga ik ga ...maar toch nog eventjes w8t op de klik...

Dan nog coco en chanellie

en als laatste de cinnamon bont geparelde witmaskertje die alles al aardig onderhet pootje krijgt...
en zoals jullie zien lekker dik in de veren met een volle krop

en namen zijn welkom natuurlijk...

Zo ff uitgezocht zo of niet haha....

mss komen er morgen mensen kijken voor coco en chaneldie een voliere hebben dus ben benieuwd.
en woensdag mag het GIPS eraf dat vind ik helemaal spannend hoe naomi gaat reageren haha ze weet dat het al met een soort zaagje word gedaan dus jah meerkan je niet voorbereiden dan dat te zeggenen danhet alleen maar kriebelt en niet zeer doet...
dus neem me washandje iedergeval mee  ;D ;D ;D

dus tot dus verre de foto serie  ;D ;D ;D

liefs patricia

jonge valkjes te koop

Rianne

En dat zijn al jouw valkjes? Kleurige boel ;D
Veel succes woensdag met Naomi. Vertroetel haar daarna maar lekker met een ijsje! ;D

patty_dordtse valkjes

Zou zelf maar beginnen om weer een bladzij in me dagboekje verder te komen hahaha ohoh.

vandaag is de dag dat het GIPS eraf mag.
naomi weet al goed dat het met een soort zaagje gebeurd en zegt al zelf gaat die zagen in dat stink ding  ;D ;D ;D

Dan daarna ff langs me moeders huis voor de post uit de brievenbus tehalen.
die zit nog steeds lekker in spanje  ::) ::) ::)

dan vanmiddag een kinderfeestje vande beste vriendinnetjedie jarig word en ook voor het laats was op dribbeltje.
maar gelukkig zien ze elkaar wel weer op de pyramide school in de pauzes ...

dus blijf lekker bij de kinderen om te helpen dus ben benieuwd haha.
maar zal foto's maken van de party iedergeval....

groetjes ons en de laatste dag hoop ik met het roze armpje
jonge valkjes te koop

Kirsten op haar werk

Hoi Lieve Naomi,

Ik hoop dat het gips er snel af gaat en je er geen last van hebt..Zal wel even wennen zijn zonder je roze armpje. Gelukkig is mama bij je, dus is het vast allemaal snel voorbij,.

Dikke kus van hier

Hoi Patries

Prachtige foto´s heb je weer geplaatst,. Je hebt een mooi stel zo. Al animo voor coco en chanel?,. sterkte straks met je kleine meid en een naam voor je nieuwe mop ga ik over nadenken, maar is niet mijn sterkste kant :D

Groetjes
Kirsten

Rianne

Gelukkig heeft ze iets leuks om naar uit te kijken, een feestje! :) Hou je taai hoor Naomi!

Christine

Naomi wat leuk dat je gipsje eraf mag dat werd wel tijd eh maar dan wel weer heel voorzichtig zijn zodat je niet weer ergens afvalt.

wat een ontzettend mooie foto's patries ik heb ze precies gemist toch wel raar waarschijnlijk was ik dan ook te druk bezig met andere dingen :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Naomi!
Hoe staat het met je roze armpje? Is het inmiddels weer normaal van kleur en formaat?  ;) ;D
Leuke foto's heeft je moeder van je gemaakt op je eerste schooldag! Was vast heel spannend voor jou, maar dat was het ook voor je moeder hoor!
Dikke  :-* (ook voor je moeder!)
Petra

carco

Hoi Patries

Hoe is 't met Naomi?
Ben je ook nog wezen feesten op het ''dorp''?
Anders heb je vast de papegaaien gemist.

patty_dordtse valkjes

Hallo valkjes mensen,

Ik vond het gisteren wel leuk om in het grote ziekenhuis tezijn iedereen nog eventjes me roze arm telaten zien en nog ff te zeggen dat het door een shetlander komt.
en natuurlijk dat dat stink ding eraf was haha.
ik mocht op mama's schoot zitten en ging dus met dat ronde ding door deteksten heen  ::) en vond heel erg kietelen dus moest lekkerlachen erom.
die meneer die deed ff klikken en hij was open en moest nog wel ff knippen nog.
die meneer haaldehet eraf en vond het heel raar en zei auwhet doet zeer dus mijn mama gevraagt of er voor de zekerheid een foto mocht maken maar dat hoefde dus niet  ::).hetis een twijgbreukje geweest dus jah moest goed zijn zo.
heb heel de dag me armpje vast gehouden want vond dus niet sow leuk dathet erafwas.
op het kinderfeestje was hetgezellig wehebben geklei't en getekent en geknipt maar ik gebruikte hem niet hoor.
soms dan wil ik me enorme zin dat ik als eersteben en andere niet en kan het goed volhouden en kwaad erom zijn en flink tekeer gaan zegt me moeder...
me moeder zegt dan vaak dat het samen spelen is en dat het met ze alle is om te spelen en om tse beurten maardat vind ik dus nikssss.

verder hebben we buiten aardapel race gespeeld,met grote laarzen aan gelopen ook een race spelletje,tikkertje gedaan en een gekke meneer die had een paarse vogel en dat vonden we heel erg grappig allemaal en deden rare dingen tegen die vogel.Tong uit steken heel hard gillen en nog veel meer.
en toen moesten we de WATER ballonnen dus per groepje in een emmer doen en dan gingen we tellen wie de meest hele ballonnetjes hadden jah haha wij dus  ;D.
toen mochten we ermee gooien wel tegen de muur want anderswaren we nat.
daarna lekker naarboven wantwehadden dorst en warm dus we kregen een ijsje en dat was lekker tot dat de klei nog op tafel stond dus bijna niemand wilde het ijsje meer  ;D.
later hebben we tarzan op de tv zitten kijken naja kijken we wilde van alles natuurlijk 6 kinderen  ;D later is mijn mama patatjes gaan halen en ik had een hamburger en de andere ofeen hamburger of frikandelletje en we hebben niet onze bordjes leeggeteten maar we hadden een volle buik.
om 6 uur kwamen de moedersweer en wekregen allemaal nog een snoepzakje met een fluitje en die vond iedereen het leukstenatuurlijk.
mijn mama nog ff koffie gedronken en we gingennaar huis toe.

me mama heeft de douch kraan aangezet en ik mocht of eerder ik moest in bad want ik wilde dus niet omdatme arm dan zeerdeed.
me mama heeft zachtjes met een kommetje waterover me armpjegedaan en zachtjes metzeepjes ingesmeerd dusjah de stop erin en vond hetlater toch wel leuk ;D.
ben lekker in slaapgevallen bij mama in de armen en lig nu nog in DROMENLAND.

liefs naomi

ow jah heb me  gips arm meegenomen  ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

Petra op het werk

Heeeee Naomi!

Wat lief dat je zomaar zelf terugschrijft! Knap hoor!  ;)
Je hebt zo te lezen aardig wat beleefd de afgelopen week! Maar goed... je arm is in ieder geval weer genezen en je hebt een leuk feestje gehad!

Ik moet helaas nu weer werken, maar ik wilde je toch even laten weten dat ik het erg leuk vind dat je geschreven hebt.

Groetjes,
Petra