3 mei 2025, 06:29:13

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi gerda,

het is inderdaad een snoopy ,maar de andere 2 dondersteentjes kunnen ook lekker vangeknuffelt worden sinds een 2 daagjes doe ik het s'avonds als naomi op bedje ligt.
en dan valluh ze in slaap smelt dangewoon weg.
ben al best gehecht aan ze :'(.
maar 2 ervan zie ik zekers trug dan ga ik ze gewoon stalken voor de deur(tamara en nel) ;D
en de andere gaat naar een hele goeie vriendin toe die alleen ietsjes verder woont  ::)helaas.

maar ze komen alle 3 zekers goed terecht ;D

Hoi christine,

Ja meer kan ik niet doen dan me best doen en is me tot nu toevan ei tot uitkomen en voeren gelukt.
zal ze echt missen strx  :'(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Gerda

Hoi Patries,

Fijn dat je al weet dat ze goed terecht komen. Dat is bij 'gewone' jonkies al zo, laat staan als je ze vanaf het uit het ei komen al opgevoed hebt.
Het geeft een gerust gevoel. Vooral als je ze nog kan volgen op het forum!!!
Gelukkig dat dit zo goed verloopt!!!! Voor al je vogels wil je het beste, maar je handopfokjes zijn natuurlijk gewoon je babies!!!

Groetjes Gerda

carco

Hoi

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat èn je zelfs al eigenaren gevonden hebt voor ze. Niet weer steeds afzeggingen zoals met je vorige nestje. Maarreee...Nel is toch niet de Bobbie van het forum?Of toch wel?? :)
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Hey,

Wat zien ze er mooi uit!! goed gedaan hoor! Zijn ze ook goed op gewicht voor hun leeftijd, zal wel iets minder zijn zeker?

Ik kreeg geen notificatie van dit dagboek heel raar want ik reageer altijd hier. Dus ik lees nu pas van je andere kleintje. Heel veel sterkte!!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi meid,

Ik lees het nu pas, wat verdrietig van het kleintje, sterkte en een dikke knuffel van hier.

De foto's vind ik overigens echt prachtig, je doet het super en ze zien er zo lief uit.. wat gaat het hard

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

Hoi,

ik las bij "bobbie" me naam en sommige denken dat een van de valkjes naar Nel gaat.

Nel (als je het leest)  ;D dat is familie van me vriend dus daar kan ik altijd wel langs toch nel  ;D ;D ;D
en die andere gaat naar Nel de dochter Tamara.
Het geparelde popje gaat ook naar een zeer goed huisss toe.

groetjes
jonge valkjes te koop

Christine

Wat leuk dat je voor al die valkjes uit thuisje hebt gezocht

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hey Patricia,

ik lees het nu pas van het kleine valkje, veel sterkte daarmee.
Wat fijn dat je voor je valkjes een huisje hebt gevonden, dat zal vast een hele geruststelling zijn. :)

patty_dordtse valkjes

Hoi muppet,

nou jah het was net geboren en diezelfde dag waren ze besproken haha.

een van de nieuwe eigenaartjes is op het forum beland zag ik net dus die ga ik aansporen om een dagboekje te beginnen toch Tamara

groetjes
jonge valkjes te koop

tamaradevisser

o ja maar waar moet ik het dan over hebben ik heb toch nog geen valkje :(

Christine

ik denk dat ze bedoelt met een dagboekje beginnen wanneer je een valkje hebt of niet soms patries???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik had ook nog geen valkje maar was toen wel een dagboek begonnen. Kun je de foto's plaatsen van je kleine valkje, en van je kooi.

patty_dordtse valkjes

Hey,

eindelijk heeft tamara zich aangemeld :P.

muppet,

dagboekje beginnen dat kan altijd nog en de kooi haha nou die komt heus wel een keer op de foto hoor!!!

moet toch niet specaail een dagboek beginnen met foto's van een kooi???

groetjes  ::)
jonge valkjes te koop

♪ Marlies

Lekker gevoel is dat hé als je voor zulke speciale valkjes een goed huisje vind.  ;D
Goed gedaan hoor.

carco

Hoi

Altijd leuk, als er iemand een nieuw dagboek begint toch?
En sorry van de verwarring hoor met Nel..Bobbie, maar die houdt ervan iedereen te verrassen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!