6 mei 2025, 22:32:21

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Bianca

Ben je alweer een beetje bekomen van de schrik van je kleintje?!
Ik hoop het wel want de andere ukkies kunnen alle liefde en positiviteit gebruiken om te groeien..
hihihi

Ik vind dat je het SUPER doet!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Citaat van: gizmo_spikey op 12 augustus 2005, 10:53:36
muppet,

dagboekje beginnen dat kan altijd nog en de kooi haha nou die komt heus wel een keer op de foto hoor!!!

moet toch niet specaail een dagboek beginnen met foto's van een kooi???

groetjes ::)

nee haha iedere dag foto's van een kooi is ook niet boeiend. Maar ik plaatste in mijn dagboek mijn vorderingen met valkjes inkopen en ik plaatste er de foto's van het kleine valkje.

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Ieder persoon is anders rianne.
Ze zijn al blij dat ze achter internet de site kunnen vinden denk ik.
Tamara die heeft hem ook al weer life gezien dus dat vind ze ook heel erg leuk...
ze heeft foto's voor de moeder gemaakt die door omstandigheden niet kon komen.
Ze heeft een grote kooi gekocht die nel en is al met de voorbereidingen bezig geweest net als tamara dus dat zit wel goed.

Ze vragen elke keer wanneer ze mee mogen  ;D ;D ;D.
Maar dat zal nog ff w8te voor ze zijn.

dit was het voor ff ga nu ff zondag vieren.
Owjah heb gisterenavond met de 3 op de bang gezeten voor de tv en alle 3 zitten kroelen handen te kort dus haha.
ze maakte eerst van die bedel geluidjes en vielen in slaap echte knuffeltjes dusal.
zal ze echt gaan missen maar daar denk ik nog lekker niet aan  ;D ;D ;D.

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne

Ja idd Patricia, had er even niet bij nagedacht dat niet iedereen even computer en internet technisch is. :)

bobbie

Hoi Patricia,

Hier andere Nel  ;D.

Wat een verwarring alom zeg  :D. Ik neem niemand iets kwalijk hoor, zag dat Caroline ook hier haar excuses had aangeboden. Bij mij ook maar ik begreep eigenlijk niet waar het allemaal om ging.

Nou, dat pareltje is echt een parel om te zien. Had ik echt niet weggestuurd hoor  ;)

Nee hoor, is nu wel een volle bak bij me. Heel gezellig hoor maar zo is het wel genoeg. Er komen steeds vaker opvangvogels op mijn weg maar op een gegeven moment houdt het op.

Ik kom wat vaker lezen Patricia.

Tot de volgende keer,

groetjes, (andere) Nel ;)

Lin

Hey,

ik wil ook weer met valkjes op de bank zitten!  :D Maar wat gaat het goed met ze, en natuurlijk zal je ze gaan missen. En wat een enthousiaste meid is tamara!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Alles inorde met jou???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Petra op het werk

Heeee Patries, waar blijf je? Ik mis je!  :)

patty_dordtse valkjes

Hallo,

Er is veel gebeurd in de tussen tijden.
hetgeparelde popje is overleden.
heb er voor mij gevoel alles aangedaan maar het mocht niet lukken.
ze is in me handjes overleden.
vindecht heel erg en kom ff niet op forum.
grotjes :'(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Lin

18 augustus 2005, 15:59:52 #820 Last Edit: 19 augustus 2005, 17:12:10 by Lin
Wat erg een handopfokvalkje van je? Hoe kwam het? weet je dat? Zwarte ontlasting of iets anders? wat erg voor je. Misschien was het dan toch al zwak en dat daarom de ouders ze hebben verstoten.

Jij hebt in ieder geval je best gedaan. En we snappen dat je even weg bent. Neem alle tijd, dit is heel erg voor je.

Groeten, Lin

Christine

ik heb hier niet echt veel aan toe te voegen alleen vind ik het super erg voor je dikke :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Wat erg Patricia... neem alle tijd, we begrijpen het allemaal. Veel sterkte hiermee.

carco

Hoi Patries

Meid wat vind ik dit erg voor je :'(
Terwijl het allemaal zo goed ging. Ze was ook al wat ouder en dan verwacht je dit helemaal niet meer.
Ik hoop dat de andere 2 wel goed blijven gaan nu hoor:je hebt er zo voor gevochten!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi Patries,

Wat erg voor je  :'( :'( :'(

We snappen dat je de tijd nodig hebt om het te verwerken. Doe het op je eigen manier!!! ALs je ons nodig hebt om tegenaan te praten, zijn we weer in je dagboek te vinden!!!

Sterkte, Gerda