6 mei 2025, 20:11:16

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

25 augustus 2005, 23:33:58 #840 Last Edit: 27 augustus 2005, 09:10:52 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Lieve Patries,

Ik was helemaal ontroerd van het gedichtje van Nel en spontaan ontstond dit episteltje.... zie het maar als een vervolg:

Wat Nel zegt is helemaal waar
We zijn er hier inderdaad voor elkaar
Maar je moet je verdriet wel willen delen
Dan wordt het kleiner en zal het sneller helen!
Wat ik IM'de over het forum is dus echt waar:
het is een hechte club die er IS voor elkaar!

Christine

ik heb je hier weer een tijdje niet gezien dus ik dacht ik zet er ff iets in om toch je dagboekje op de eerste plaats te krijgen dikke  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Bianca

Hey wijffie!
Kop op!
Alles komt wel weer goed joh!
Het moet alleen z'n plekkie even vinden waar het veilig "opgeborgen kan rusten"
Laat je niet uit het veld slaan he?!

Ik heb het ook heel druk waardoor ik vaak niet kan reaageren maar ik probeer wel op de hoogte te blijven vn alles!
Als je ergens hulp bij nodig hebt geef je maar een gil!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

patty_dordtse valkjes

30 augustus 2005, 17:01:14 #843 Last Edit: 5 september 2005, 07:24:37 by gizmo_spikey
Hallo alle,

Ik ben vaak wezen loeren op de site  ;D ;D ;D.
Het gaat goed met de valkjes zal ze weer is voorstellenwant volgens mij zijn jullie ze vergeten  ;D ;D ;D

Een spikey actie...

Gizmo die je overal volgt dus er waren flink wat foto's met geel  ;D ervoor.dit is een achtervolgings foto

Heb nog geen losse foto's gemaakt van coco en chanel jah die jullie al hebben gezien...maar volgen dus snel weer...

een dondersteen op de foto...die denkt soms echt dat die een koning is ::)fluiter de fluit

Dan van ons lieve kroel bijou'tje ze krijgt nu echt bonte plekjes in de nekje...

Twinkeltje is ook een dondersteentje kan nog wel eens flink hard bijten ;D

En als laatste de 2ling die lekker al beginnen te pikken overal en fladderen maar nog niet zelfstandig,maar lekker op de stok slapen met pootje en koppie opgekruld ;D

--------------------------------------------------------------------
Ik heb het geparelde popje en het wildkleurtje in een fotolijstje gedaan en die staan naast me op de bank.
ben weer trug van niet weg geweest(koekeloerde)
---------------------------------------------------------------------

dan hebben we nog 1iemand niet gehad jah neej geen valkje hoor....
ze kan niet vliegen maar wel spelen en ook lekker vallen...
Naomi natuurlijk .
jah je zal je wel afvragen wat is daar dan mee ;D.
uhm jah ze is met paarden opgegroeid dus jah mevrouw wilde erop en viel er ook dus af na een speurt van het shetje...

lang verhaal kort te maken

ahhhhhh zo'n klein armpje hey haha ohhh mag niet lachen maar jah eens is de eerste keer toch...

maar ze vermaakt er prima met de knal roze gipsje zelfs op school.

zo gisterenavond was ik al bezig over naomi en was bijna klaar maar door internet was ik alles kwijt...

nu heb ik geklikt op verzenden en ...hopen dat die het doet haha zal wel toch.

groetjes ons
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne

Aaah arme Naomi! Hoe lang moet ze het gips eromheen? Gelukkig heeft het gips wel een hip kleurtje! ;D
Leuke foto's van je valkjes ook, weten we weer goed wie wie nou precies is. :)

patty_dordtse valkjes

nou rianne zie je ik wist het wel dat jullie ze vergeten waren haha.

ze mag er 3 weken mee rondhobbelen dus jah ...
komt goed hoor ze beweegt hem nu en gisteren niet...

groetjes
jonge valkjes te koop

Gerda

Hoi Patries,

Foei een beetje lachen om arme Naomi!!!
Wel stoer zo'n gips om, maar wel vermoeiend voor haar, zo'n arm 'meeslepen'. Maar hopelijk is de boel snel weer genezen.

Yes je bent toch voor Star gegaan (ondanks de rrrrrrrrrrr!!!).

Leuk zo'n update, hopelijk is de rust een beetje wedergekeerd en kan je een beetje genieten van je valkjes en Naomi natuurlijk!!

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi hoi,

Leuk weer wat te horen. En zoals ik Rianne via dit schermpje ken geloof ik niet dat ze je valkjes was vergeten hoor  ;)

En arme Naomi.

Ik vind de kleur van je gips wel heel erg mooi hoor.
Het zal alleen wel warm zijn met het zonnetje er op.
Ik hoop dat je armpje snel weer beter is.

Je hebt mooie mutaties zeg. Ik ben nog niet zo thuis met je vogels want ik kom hier pas sinds kort.

Ik vind die bonte heel erg mooi, Star. Het lijkt door de kleuren net of ie armen heeft  :D, op die foto dan.

En fijn dat het zo goed gaat met de tweeling. Dat heb je allemaal aan jezelf te danken. Al die inzet, geweldig hoor.

Patricia, een knuffel voor al je birdies.

groetjes, Nel :)

Christine

ik denk dat je er nu misschien mee kunt lachen met naomi want ze is zo een schatje met die roze bot om haar armen echt mooi is ze maar ja hopelijk gaat het er rap af

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

jah ik heb een mutela voor der dus ze kan hem er altijd om doen natuurlijk.
maar jah eigenwijs natuurlijk hey.
valt ze lekker snel in slaap joh s'avonds ...
ik lach er niet uit hoor !!!
ik schrok natuurlijk wel toen het gebeurde maar zodra ik dat roze gipsarmpje zag en ze zag het zelf vond ze het wel super stoer natuurlijk hihi.

--------------------------------------------------------------------

Hoi nel,

nou naomi is weer lekker druk aan het spelen en gaat alweer alleen naar de wc dus jah het gaat goed dus met haar...
ze zei dank je wel ;D ;D ;D.

Star is een apart ding weinig bont hier en daar.
heeft een hartjes tekening op zijn vleugels dus das wel apart.

ik zit al de leeftijden te bekijken hoe en wanneer heb al echt nesteldrang haha.

Met de ukkies jah is jammer van deandere lieverdjes maar ze blijven in me hartje en ze staan naast me in een fotolijstje dus vergeten doen we echt niet hoor...

en deze 2ling kan ik altijd blijven zien dus ben ik heel blij om ook...
zal ze wel missen in huis dat wel.

------------------------------------------------------------------
3 weken is toch niet rap chrisje haha...
als het eraf mag dan laat ik dit keer wel een foto maken of het goed is genezen hoor.

er is veel mis gegaan bij een dokter in zijn hoofd want die zei het is gekneusd.dusvandaar dat het maandag pas in het gips zat...

iedergeval die meneer die hoord nog wel van mij das zeker...

groetjes
jonge valkjes te koop

Lin

Hey

Leuk om je weer terug te zien. en ik had je wel zien rondsnuffelen maar durfde niks te vragen. Maar wat zijn de andere alweer egroeid wat leuk om ze nu weer te zien. en je kleine naomi nou ze kijkt op het moment van de foto niet erg blij. Maar leuk om haar ook weer even te zien. hoe gaat het met jou persoonlijk en met naomi?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

jah tuurlijk gaat het nu weer goed hoor was gewoon erg verdrietig en d8t steeds de verkeerde dingen haha jah onzekers dat zeker.

Naomi was ook moe gisteravond dus vandaar die foto actie haha...

Maar zal strx ff paar nieuwe foto's maken ...

groetjesq
jonge valkjes te koop

carco

Hoi Patries

Fijn je weer in ons midden te hebben!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Bianca

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Welkom terug, Patries! Ben blij dat je uit je dalletje bent geklommen!!! Leuke foto's weer! Wat zijn je ukkies gegroeid!!! Tjonge!

Groetjes,
Petra