28 april 2024, 11:16:51

Voorbeeld 44: Kalender

Gestart door Peter, 8 december 2004, 22:38:34

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:


Groetjes,
Peter

tommy

Hoi

Deze kijkt iets minder makkelijk de foute achtergrond.
Verder zijn de valkjes wel erg leuk om te zien zo.
Leuke foto, foute achtergrond. De middelste valk valt een beetje in het niets.
grt Annemieke

Inger m

Hoi,
Ben het met Annemieke eens. De achtergrond (stok, stuk touw) zijn storend. De rechtervalk lijkt wat onscherp en de linkervalk stasat er maar half op. Het is een 'kleurige' foto, maar wel wat te druk.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Marianne

Ik vind het jammer dat het linkse valkje er niet helemaal op staat.
Ook jammer dat nou net de witmasker voor het touw zit.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

sadelienda

achtergrond is storend, iets te druk.

Leuke vogels  :)


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

~Natas~

is wel leuk, alleen jammer dat er 1 valkje niet goed op staat.

Gr Natas

Suzanne

Jammer dat linker valkje niet helemaal op de foto staat. Verder vind ik de achtergrond niet mooi en valt de witmasker idd nogal weg tegen die gordijnen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Sanna

Ik vind deze iets minder. Er staat geen een valkje helemaal op (al is een stukje staart eraf niet storend) en de witmasker verdwijnt gewoon in de gordijnen. Met een ander gordijntje en de twee wildkleurtjes wat meer helemaal op de foto was hij erg leuk geweest.

Groetjes! Sanna

carco

Hoi
Foto is wel geinig, maar niets voor de kalender.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hallo allemaal
Ik ben het met de meeste eens dat de achtergrond niet mooi is.
De valkjes vind ik wel mooi

Gr riny

Peter op het werk

Hallo allemaal,

Helaas is deze foto afgevallen.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter