27 april 2024, 15:25:34

Voorbeeld 43: Kalender

Gestart door Peter, 6 december 2004, 10:15:55

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:


Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Ik vind deze niet zo leuk voor op een kalender: de achtergrond ( het paarse speelgoed), stoort me.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Marianne

Grappige foto.
Inderdaad jammer van het paars op de achtergrond.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

De valk op zich is mooi, alleen stoort de achtergrond mij ook. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

De foto is leuk, alleen vind ik het valkje zo klein in het geheel.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Rene

Ik twijfel hier :-/ Het valkje staat er leuk op, maar zoals anderen al schreven,  het paars op de achtergrond is storend en het valkje valt wat klein uit.

Zoals de foto nu op het voorbeeld staat zou ik hem niet meenemen naar de volgende ronde, maar als er voldoende pixels zijn om in te zoomen en dat paars wat minder irritant gemaakt zou kunnen worden (ander kleurtje? wegpoetsen met paint shop?) zou hij misschien nog een goede kans maken.

-- Rene

Peter op het werk

Hallo allemaal,

Helaas is deze foto afgevallen.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter