5 mei 2025, 09:30:19

parrotcam!!

Gestart door Nico, 5 december 2004, 19:51:21

« vorige - volgende »

Nico

hoi, allemaal ik heb vandaag iets leuks ontdekt een webcam in een papegaaien winkel echt leuk ;D mss kennen dit sommigen al maar ja ik wou dit met jullie delen ;):
http://www.papegaai.nl

robentru

Jammer, zou het graag gezien hebben  :-/
Ik krijg geen beeld, alleen maar een wit vlak met een icoontje.

Groet,
Trudy

Nico

dat was bij mij eerst ook maar toen vroeg het me om een programma te instaleren en toen lukte het

robentru

hm, hij vraagt niks aan mij, maar ik lees dat er max. 10 mensen tegelijk kunnen kijken. Probeer het later nog wel eens en anders stuur ik wel een e-mailtje. Ben nieuwsgierig welke papegaaien daar allemaal zitten.

Groet, Trudy

Peter

Hoi,

Ik heb ook even gekeken maar kon niets zien, het is een actieve pagina waarvoor een extra installatieprogramma nodig was. In Windows XP SP2 is dit uitgezet ivm veiligheids problemen.

Groetjes,
Peter

Inger m

Hoi,
Het is een leuk idee, het is alleen helaas niet mijn favoriete winkel, dus ik ga het ook niet proberen te kijken.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

robentru

Hoi Peter,
dat zal de reden zijn dat ik niks zie.

Hoi Irene,
wat is de reden dat dit geen favoriete winkel van je is?
(BTW nog 4 nachtjes slapen....)

Groet, Trudy

Inger m

5 december 2004, 21:18:49 #7 Last Edit: 5 december 2004, 21:21:21 by Cinnamon_valk
Hoi Trudy,
Ik denk dat je mij bedoeld (Inger). tja, waarom het niet mijn favoriete winkel is....
Daar zijn heel veel redenen voor en al uitgebreide discussies geweest op diverse fora. Tevens zijn ze op TV geweest bij 'Kat in de Zak', vanwege de verkoop van zieke vogels.
Ze hebben heel mooie praatjes, maar er schijnen vaak ongezonde vogels worden verkocht of vogels waarvan de achtergrond onbekend is met een fout verhaal.

Maar laat ik je 1 ding adviseren: koop er nooit een vogel (of andere materiaal). Alle mensen die ik ken met verstand van vogels, hebben iets tegen de betreffende zaak en raden het absoluut af. Ik ben er weleens geweest en het viel mij tegen.
Het is sowieso zo dat je in het papegaaienwereldje goed moet opletten waar de vogels gekocht worden, want er zijn helaas veel meer malafide handelaren/ kwekers (het is een branche waarin veel geld omgaat. Vergelijk het maar met de handel in 2e hands auto's ofzo).

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

robentru

Oeps sorry Inger,
ik bedoelde jou inderdaad en niet Irene  :-[.
Goed om je antwoord te horen, niet dat ik de bedoeling had om daar iets te kopen (= hier veel te ver vandaan). Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dat eenieder hier dus gewaarschuwd is.

Bedankt voor je reactie.
Groet, Trudy

tommy

hele foute boel

nooit een vogel kopen bij hun

foute vogels

foute adviesen

zieke vogels

kwade mensen als er kritiek op ze wordt gegeven

wild vang

NOOIT EEN VOGEL BIJ KOPEN

heb er helaas ervaring mee via een vriendin