28 april 2024, 20:27:50

Voorbeeld 37 Kalender

Gestart door Peter, 5 december 2004, 03:06:30

« vorige - volgende »

Peter

5 december 2004, 03:06:30 Last Edit: 5 december 2004, 11:01:16 by Angelique
Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:


Groetjes,
Peter

Suzanne

Leuke houding van het valkje, maar ik vind de tralies er om niet mooi en de gedeeltelijke schaduw die op het valkje valt. Ook deze zou ik niet kiezen voor een kalender.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Ik vind de foto niet mooi genoeg voor op de kalender.
De datum op de foto is er storend (is mijn mening).

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

Op zich wel een aardige foto, wel een leuke speling met het licht, de achtergrond met de tralies zou misschien wat waziger gemaakt kunnen worden en de datum zou misschien ook wel weggewerkt kunnen worden, maar dan zou ik 'm ws toch niet mooi genoeg vinden voor de kalender, ik heb mooiere gezien. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

robentru

Is geen superfoto, maar je ziet wel dat de valk zit te genieten van de zonnestralen. :-/
Maar ik twijfel ook of deze geschikt is voor de kalender.

Groet, Trudy

Peter

Hoi allemaal,

Deze valt zo als het er naar uit ziet af...

Groetjes,
Peter

Sanna

Met al die commentaren wordt ik heel nieuwsgierig naar de foto . . . want ik zie hem niet ??? ???

Groetjes! Sanna

Rene

De datum zou makkelijk weggewerkt kunnen worden. Ik vind hier vooral de lichtval niet mooi, de linkerhelft van het valkje in de schaduw, de rechter in de zon, die daardoor in het kopje tegen het overbelichte aanzit.

-- Rene

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter