28 april 2024, 00:30:20

Voorbeeld 38 Kalender

Gestart door Peter, 5 december 2004, 03:06:22

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:


Groetjes,
Peter

Rene

Ik vind het rood nogal sterk overheersen hier. Komt ook erg gemaakt over, in eerste instantie dacht ik zelfs dat de valkjes er met paint shop of zo op waren gezet.

Wat mij betreft een leuke foto voor een nieuwjaarskaart, maar niet voor de kalender.

-- Rene

Suzanne

Erg leuke foto, maar ik dacht ook dat het met Paint Shop gedaan was. Waarschijnlijk een poster waar ze voor zitten? In ieder geval vind ik hem niet geschikt voor de kalender omdat ik de valkjes te klein en te wazig vindt en het rood idd te overheersend is. Verder zie je de flits in de poster.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Achtergrond te overheersend t.o.v. de valkjes.
Het idee is wel erg leuk.
Maar in deze verhouding geen leuke foto voor op de kalender.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Ed

5 december 2004, 18:19:11 #4 Last Edit: 5 december 2004, 20:38:04 by Ed_V.
Hoi allemaal,

Ik weet het zeker dat het geen paintshop is want dat heb ik niet en ja het is een poster. Ik heb ook een foto zonder die poster maar dan zie je allen een creme kleurige muur. Maar aan gezien dat hier op elke foto word gezegt dat ze een egale opervlakte niet mooi vinden heb ik die poster er achter gezet. Maar als je de foto in het groot ziet. Op een 19 Inch of 17 Inch monitor dan ziet hij er veel beter uit dan een foto die in elkaar gedrukt is. Maar de foto is absoluut niet bewerkt in een foto programma. Want dan had je dat flits licht niet gezien hoor.

Groetjes
Ed


Mandy

Leuke foto. :)
Maar ik vind de valkjes, vooral de wildkleur er niet zo mooi op staan, dus ik zou het een paar keer opnieuw doen. Ik zou dan de letters "passion" wegknippen en misschien dat de flits op de achtergrond wat weggewerkt kan worden? Dan zou het een leuke foto zijn voor een kerstkaart of voor de kalender voor de december maand. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

robentru

Haha, verdeelde meningen, maar ik vind het (zij het met enige aanpassingen) wel een hele feestelijke foto voor december.

Groet, Trudy

syllie

het idee er achter vind ik wel heel erg leuk! echt een foto voor december. alleen wat de meeste al zeggen het rood is te overheersend. en ik vind de valkjes een beetje te onduidelijk.

groetjes sylvana

Peter

Hoi,

Deze foto gaat ook afvallen zoals het er nu naar uitziet...

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter