27 april 2024, 18:24:30

Voorbeeld 40: Kalender

Gestart door Peter, 5 december 2004, 03:06:06

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:


Groetjes,
Peter

Rene

5 december 2004, 07:36:15 #1 Last Edit: 5 december 2004, 07:37:26 by Rene
De achtergrond is erg donker, en het kopje lijkt niet scherp (in ieder geval op het voorbeeld hier). Hoewel het verder een aardige foto is, vind ik 'm niet echt pakkend, niets speciaals hebben. Ik zou 'm niet meenmenen naar de volgende ronde.

-- Rene

Suzanne

Ik sluit me bij Rene aan (makkelijk als de uitleg alvast voor me getypt is  ;D).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Peter

CitaatDe achtergrond is erg donker, en het kopje lijkt niet scherp (in ieder geval op het voorbeeld hier). Hoewel het verder een aardige foto is, vind ik 'm niet echt pakkend, niets speciaals hebben. Ik zou 'm niet meenmenen naar de volgende ronde.

-- Rene
Hallo Rene,

Helaas is het orgineel ook niet scherp, het valkje op de foto is Beetle van Cobie. Ze wou zo graag dat Beetle ook op de kalender komt...

Groetjes,
Peter

Marianne

Ik vind de foto niet speciaal genoeg voor op de kalender.
Sorry Cobie....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Cobie

Ik vind de valk erg mooi. De mooiste valk die ik ooit heb gezien  :D :D :D :D :D :D. Je kunt op de foto goed zien hoe vermoeid het beestje is van al dat poseren  ;D.
Tot wanneer kun je eigenlijk foto`s sturen?
Beetle moet er weer aan geloven of ik moet een vakfotograaf inhuren.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Mandy

Helaas, ik vind de foto ook niet mooi genoeg, hij is zelfs onscherp.  :-/
Dus Cobie, laat 'm nog maar een paar keer poseren, want aan Beetle zelf ligt het uiteraard niet. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

robentru

Vind deze foto (sorry Cobie) ook niet geschikt voor de kalender. Hoe mooi de valk ook is; de foto is niet scherp genoeg.

Groet, Trudy

Peter

Hoi,

Deze foto gaat waarschijnlijk ook afvallen...

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter