Welke foto gaat door naar de volgende ronde

Gestart door Peter, 2 december 2004, 14:55:23

« vorige - volgende »

Peter

2 december 2004, 14:55:23 Last Edit: 2 december 2004, 15:17:03 by admin
Hallo allemaal,
Alle ingezonden foto's die geplaatst zijn mooi, maar de ene is net iets mooier als de andere. Hier vindt een overzicht:

1 Tweede ronde
2 Tweede ronde
3 Afgevallen
4 Afgevallen
5 Tweede ronde
6 Tweede ronde
7 Afgevallen
8 Tweede ronde
9 Tweede ronde
10 Twijfel geval
11 Twijfel geval
12 Afgevallen
13 Afgevallen
14 Twijfel geval
15 Afgevallen
16 Tweede ronde
17 Twijfel geval
18 Afgevallen
19 Tweede ronde
20 Twijfel geval
21 Tweede ronde
22 Afgevallen
23 Twijfel geval
24 Twijfel geval
25 Afgevallen
26 Afgevallen
27 Twijfel geval
28 Afgevallen
29 Afgevallen
30 Twijfel geval
X  Tweede ronde

Deze zijn echt door:
1.) 1 Tweede ronde
2.) 2 Tweede ronde
3.) 5 Tweede ronde
4.) 6 Tweede ronde
5.) 8 Tweede ronde
6.) 9 Tweede ronde
7.) 16 Tweede ronde
8.) 19 Tweede ronde
9.) 21 Tweede ronde
10.) X  Tweede ronde

Vanaf 31 en hoger worden over een paar dagen beoordeelt, er is nog te weinig commentaar op deze foto's!

De afgevallen foto's worden morgen op slot gedaan om zo meer duidelijkheid te krijgen welke doorgaan.

Het besluit of een foto mooi of niet is, is op basis van de berichten die jullie geplaatst hebben.

Groetjes,
Peter

Marianne

2 december 2004, 19:22:24 #1 Last Edit: 2 december 2004, 19:22:36 by Marianne
Hoi Peter,

Wanneer gaan we voor de tweede ronde stemmen?
Als de resultaten van de foto's vanaf 31 bekend zijn?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Peter,

Ik heb nog foto's opgestuurd. Maar misschien was er al een foto stop?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Peter op het werk

Hoi allemaal,

Ik zat te denken aan een soort filtering, eerst stemmen op de twijfel foto's en daarna kijken hoeveel er over zijn voor de tweede ronde.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Rene

Hoi Peter,

In principe hebben we allemaal al onze mening gegeven over de tijwelaars, dus ik denk niet dat daar veel tijd en aandacht aan besteed moet worden; zeker  gezien de kwaliteit van wat tot nu toe door is naar de volgende ronde.  

Maar om de deur niet meteen dicht te slaan, zou je bijv. 2 of 3 van de twijfelaars door kunnen laten gaan voor een herkansing in de tweede ronde. Dat kan met een korte stemmingsronde op het forum, maar ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben als jij deze "wildcards" zelf zouden toekennen. De grote finale is uiteindelijk bepalend voor wat er op de kalender komt.

Groetjes,

-- Rene

Peter

Hoi Rene,

Er komen zo nog 5 nieuwe online, waardoor er dus nog zo'n 10 foto's zijn waaruit gekozen kan worden. Er zijn nu al 10 door dus nog maar twee foto's tegaan als we het zo doen. Dan kan de kalender ook nog voor 1 januari bij iedereen thuis zijn.

Groetjes,
Peter

robentru

Wauw, gaat ineen supersnel.
Heb mijn mening al weer gegeven en ben wel in voor nog een stemmingsronde.
Wat zullen we straks blij zijn met die kalender. Kopen dus!
En wordt het nu een kalender voor 2005 of een verjaardagskalender????

Groet, Trudy

Peter

Hallo allemaal,
Alle ingezonden foto's die geplaatst zijn mooi, maar de ene is net iets mooier als de andere. Hier vindt een overzicht t/m 40:

1 Tweede ronde
2 Tweede ronde
3 Afgevallen
4 Afgevallen
5 Tweede ronde
6 Tweede ronde
7 Afgevallen
8 Tweede ronde
9 Tweede ronde
10 Twijfel geval
11 Twijfel geval
12 Afgevallen
13 Afgevallen
14 Twijfel geval
15 Afgevallen
16 Tweede ronde
17 Twijfel geval
18 Afgevallen
19 Tweede ronde
20 Twijfel geval
21 Tweede ronde
22 Afgevallen
23 Twijfel geval
24 Twijfel geval
25 Afgevallen
26 Afgevallen
27 Twijfel geval
28 Afgevallen
29 Afgevallen
30 Twijfel geval
31 Afgevallen
32 Tweede ronde
33 Afgevallen
34 Afgevallen
35 Tweede ronde
36 Voorlopig afgevallen
37 Voorlopig afgevallen
38 Voorlopig afgevallen
39 Tweede ronde
40 Voorlopig afgevallen
X  Tweede ronde

Deze zijn echt door:
1.) 1 Tweede ronde
2.) 2 Tweede ronde
3.) 5 Tweede ronde
4.) 6 Tweede ronde
5.) 8 Tweede ronde
6.) 9 Tweede ronde
7.) 16 Tweede ronde
8.) 19 Tweede ronde
9.) 21 Tweede ronde
10.) X  Tweede ronde
11.) 32 Tweede ronde
12.) 35 Tweede ronde
13.) 39 Tweede ronde

Vanaf 31 en hoger worden over een paar dagen beoordeelt, er is nog te weinig commentaar op deze foto's!

De afgevallen foto's worden morgen op slot gedaan om zo meer duidelijkheid te krijgen welke doorgaan.

Het besluit of een foto mooi of niet is, is op basis van de berichten die jullie geplaatst hebben.

Groetjes,
Peter

sadelienda

Mag Chessna (7, 16 Tweede ronde ) op april komen aub indien mogelijk??  ::)

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

robentru

Hoi Sadelienda,

volgens mij is foto nr. 7 afgevallen  :o
De foto van Chessna nr. 16 is wel door. Waarom juist april?
Vast een belangrijke maand voor je.
Leuk dat Chessna op de de kalender komt te staan, maar is dan ook een heel mooi valkje.

Groetjes,
Trudy

Rene

CitaatLeuk dat Chessna op de de kalender komt te staan, maar is dan ook een heel mooi valkje.

Groetjes,
Trudy
De kansen zijn groot, maar het is nog niet helemaal zeker dat Chessna er opkomt hoor. Er zijn nu 13 fotos door naar ronde 2, en misschien komen er uit de openstaande en de twijfelaars nog wat bij. Laten we eerst maar kijken welke 12 fotos het worden alvorens de maanden te verdelen :P

Groetjes,

-- Rene

sadelienda

Hoi Trudy,

Foto 16, hierboven nu 7.

Puur egoistme eigenlijk ik ben dan jarig.  :)

Kijk dat er foto's van jonkies op mei komen en wat donkere foto's in de eindmaanden kan ik begrijpen. Ik weet niet waar ik Chessna moet plaatsen dus vandaar een verzoekje.
Tenzij jullie het zo fleurig vinden en hij in de zomer maanden moet vink ik dat ook goed, ben er allang trots op dat ze erop komt.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Peter

Hallo,

Je kunt geen foto's meer insturen. We gaan nu de foto's filteren welke op de kalender gaan komen. Foto's die binnengekomen in de laatste twee dagen worden nog wel geplaatst.

Groetjes,
Peter

Rene

Hoi Peter,
CitaatFoto's die binnengekomen zijn in de laatste twee dagen worden nog wel geplaatst.

Groetjes,
Peter
Ik vroeg me al af of voorbeeld 43 nu de laatste kandidaat was, maar ik begrijp uit je berichtje dat er nog een aantal bij zullen komen.

Dat wordt dan nog een hele klus om de uiteindelijke selectie te maken :o we zitten nu al met 13 of 14 super fotos in de tweede ronde, zal moeilijk zijn te kiezen welke in de tweede ronde moeten afvallen :-/

Groetjes,

-- Rene

Peter

Hoi allemaal,

De laatste foto's staan online, het gaat om voorbeeld 44, 45 en 46.

Groetjes,
Peter