Voorbeeld 34: Kalender

Gestart door Peter, 2 december 2004, 14:17:12

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Sorry vind ik niet zo leuk van de bovenkant afgenomen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ed

Mee eens ziet er niet leuk uit

Ivy

Ik vond die eerste foto van deze twee jongen leuker. Hier zie je alleen de ruggetjes... Op die andere foto zijn hun gezichtjes te zien. Dat vond ik stuk mooier.
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Suzanne

Nee, niet leuk voor een kalender, omdat de foto van bovenaf genomen is.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Ik vind de foto niet mooi voor de kalender.
Ik hou niet zo van foto's die van bovenaf genomen zijn.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Jet

Ik vind hem niet zo mooi. Niet zozeer dat hij van bovenaf genomen is, maar het geheel spreekt me niet aan.

Jet

Mandy

Ik ben het ook met de rest eens, de andere foto is mooier.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rene

Ik sluit me aan bij de voorgaande reacties. Zo recht van boven genomen, zonder dat de valkjes je aankijken, vind ik het niet iets voor een kalender aan de muur.

-- Rene

zazu

ik ben ook eens met de anderen. Echt jamme dat het van boven is genomen, en dat je de gezichtjes niet ziet. dit vindt ik dus niet echt een mooie foto voor de kalender

groetjes

cockaty

hoihoi

deze foto mag er zeker niet op, vlgs mij, want ik vind deze
echt lelijk voor op de kalender (ja, ik weet het, ik neem geen blad voor de mond :P ;D)
Het geel en dat blauw vloekt enorm vind ik

sadelienda

spreekt mij niet aan.
het onderwerp is leuk maar de foto techniek niet.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

robentru

Vind deze foto niet mooi.
Valkjes staan er niet goed op en ik vind de achtergrondkleur storend bij de kleur van de valkjes.

Groet, Trudy

Peter

Hoi Paul,

Helaas je valkje is afgevallen...

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter