Voorbeeld 32: Kalender

Gestart door Peter, 2 december 2004, 14:16:57

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

Marije

Echt een hele mooie foto!
(Misschien komt het ook wel omdat ik cinnamon geparelde bonte witmaskers zo mooi vind...... ;D :D)
Van mij mag ie erop!
Groetjes,
Marije en Purrel

Ed

Hij mag van mij naar de volgende ronde hoor.
 8)

Ivy

Deze foto is echt mooi. Popje zit wat beter in beeld dat bijv. op nummer 8 en die is wel door, dus ik vind dat deze ook een plek verdiend in de tweede ronde. Prachtige valkje!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bobbie

HEEL MOOI, IK MOET ZO LACHEN DAT ZE ALLEMAAL VAN OUDER VANDAAN KIJKEN, ZO VAN: NOU VAN JOU MOETEN WE HET NIET  HEBBEN

GOEDGEKEURD, NEL

carco

Hoi
Prachtig!!!
Deze mag van mij ook door!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Marianne

Toppie, deze moet echt door naar de 2e ronde.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Jet

Mag van mij ook door!

Ik vind het alleen wel jammer van de rand van de nestkast rechts onderaan. t'is niet echt heel storend, maar een kniesoor als ik let daar dan weer op.  ::)

Jet

Mandy

Er zijn inderdaad wat kleine opmerkingen te maken maar die vallen in het niet met het totaalplaatje, het spreekt zo dat hij zeker door moet! :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rene

2 december 2004, 22:57:22 #9 Last Edit: 2 december 2004, 22:57:39 by Rene
Kandidaat voor december? licht in de duisternis, nieuw leven voor een nieuw jaar :D Binnenshuis kan het best wel zijn dat een valkje in november nog eitjes legt ;)

Ik vond nr 8 waarbij de pop ook nog op eitjes zat ook heel leuk en zou niet direct kunnen kiezen, maar nu er toch een volgende ronde komt, hoort deze er zeker bij!

-- Rene

claudjuh

3 december 2004, 01:08:22 #10 Last Edit: 3 december 2004, 01:08:38 by claudjuh
hoi!

Díe is leuk!!!! Zou um goed op een kalender vinden passen!

groetjes claudia

cockaty

sadelienda

idd zonde van de balk rechts onderin maar dat ze allemaal wegkijken is lief.
Ik vind het een blijvertje, liefst wel met de balk weg maar dat wordt lastig.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Jaimy_en_Viggo

mag hij niet voor februarie worden gebruikt..? dan ben ik namelijk jarig.. ;D

robentru

Zal een moeilijke keus worden met nummer acht.
Deze is namelijk ook prachtig!

Ik vind wel dat er een keus moet worden gemaakt, zodat elke maand een andere valk e/o valken"situatie" heeft als foto.
Dus een maand met een ei (waar zijn die foto's ?), een andere maand met  kuikens & ouders, een andere maand met jonkies en ga zo maar door. Zodat je veel stadia van een valkenleven krijgt te zien.

Groet, Trudy