Voorbeeld 30: Kalender

Gestart door Peter, 1 december 2004, 15:07:15

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

syllie

erg lief!! is naar mijn idee iets te veel belichting...

groetjes sylvana

robentru

Niet geschikt voor de kalender vind ik.

De valk ss idd erg lief, maar overbelicht, waardoor je het valkje niet goed ziet. En dat is toch wat we willen?

Groet, Trudy

Jaimy_en_Viggo

wel super schatje!! Mag je zelf ook foto's plaatsen die in aanmerking kunnen komen voor de kalender?

Groetjes Jaimy

cockaty

Hoihoi

ik zou deze ook niet nemen, het had veel beter geweest
als de valk op een donkere handdoek zat.

Ik persoonlijk vind het mooier om een jong op de kalender
te plaatsen, met stekeltjes, deze heeft al meer pluimen

groetjes

Rene

1 december 2004, 21:06:00 #5 Last Edit: 1 december 2004, 21:07:33 by Rene
Een lief koppie:) Maar zo als geheel vind ik foto niet goed, veel lege ruimte rechts, pootje er half op  :-/

Ik vind de foto sterker worden als je meer inzoomt op het kopje:

Weet niet of het origineel voldoende pixels heeft om dat mogelijk te maken. Wel blijft er nog het punt dat de foto enigszins overbelicht lijkt (te veel flitsilicht van dichtbij).

-- Rene

carco

Hoi
Hij is erg lief, maar als ik mocht kiezen tussen deze en de foto van de andere waar 2 van die piepekuikens opstaan, gaat mijn voorkeur naar de andere foto.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

zazu

ik vindt het een hele lieve foto, echt een schatje!! :D
maar ik zou dezen niet nemen voor de kalender

groetjes

Suzanne

Ontzettend lief koppie. Jammer dat de foto te overbelicht is waardoor ik hem niet geschikt vind voor de kalender.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Te dichtbij genomen.
Geen mooie foto.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Citaatwel super schatje!! Mag je zelf ook foto's plaatsen die in aanmerking kunnen komen voor de kalender?

Groetjes Jaimy
Hoi Jaimy,

Liever emailen zodat wij alle grote foto's hebben dat is makkelijk om eventueel straks verder te gaan.

Groetjes,
Peter

Peter

Hoi allemaal,

Iedereen twijfelt volgens mij bij deze foto, op de reserve bank dus :)

Groetjes,
Peter

Mandy

Inderdaad, ik vind 'm ook te dicht bij en overbelicht, jammer. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

cockaty

Ik zou hem ook een héél mooie foto gevonden hebben, als het niet overbelicht was :-/

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter