27 april 2024, 20:51:58

Voorbeeld 29: Kalender

Gestart door Peter, 1 december 2004, 15:03:21

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:


Groetjes,
Peter

syllie

mooie duidelijke foto, maar vind hem niet bijzonder.

groetjes sylvana

robentru

Ik vind het juiste een erg onscherpe foto.
Staat ook veel te veel achtergrondinformatie op, hoeft niet altijd storend te zijn, maar in dit geval wel.
Niet plaatsen zou ik adviseren.

Groet,
Trudy

cockaty

vind hem ook een beetje te onscherp, en ook de rommel
aan de rechterkant is iets te opvallend :-/

Rene

De onscherpte is hier de grootste boosdoener. Als het valkje superscherp was geweest en daardoor de achtergrond juist lekker wazig, was het best een aardige foto geweest. Helaas "dacht" de camera er anders over  (ik ken het probleem, gebeurt bij mij ook :()

-- Rene

carco

Hoi
Nee ook niet mijn 1e keus.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




zazu

een beetje een gewone foto, jammer dat de achtergrond zo donker en rommelig is.

groeten

Suzanne

Leuke foto, maar het koppie lijkt wat onscherp en de achtergrond is rommelig.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

2 december 2004, 06:18:43 #8 Last Edit: 2 december 2004, 06:19:25 by Paul
Hoi,

Ik vind het valkje er leuk op staan alleen te ver naar links hij had meer in het midden moeten staan nu mist hij ook een stuk staart en nu valt de rommel op de achtergrond ook te veel op daardoor.

Groetjes, Paul

Marianne

Jammer dat de achtergrond een beetje rommelig is.
Dat trekt de aandacht van het valkje af.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi,

Helaas is deze foto afgevallen.

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter