gewone of verjaardagskalender??

Gestart door cockaty, 30 november 2004, 00:01:17

« vorige - volgende »

cockaty

hoihoi

Wat zouden jullie nu verkiezen??
Mss kunnen beiden gemaakt worden, maar toch is het
handig om te weten welke verkozen wordt. Mss is er
een groot verschil en is er maar meest vraag naar
1soort.

groetjes allemaal

ps: ik verkies de gewone kalender, die vind ik beter, want
dan kun je ieder jaar een nieuwe aanschaffen. Ik vind dit
zeker niet erg dat hij geen meerdere jaren meekan.

Sanna

Ik wil graag een gewone kalender, een verjaardagskalender gebruik ik nooit. Bovendien wil ik altijd elk jaar een nieuwe kalender, dan ben ik weer uitgekeken op de plaatjes :P. Dus ik stem voor een gewone.

Groetjes! Sanna

Paul

Hoi,

Ik zou ook voor de gewone kalender gaan.
Een verjaarskalender zal hier weinig beschreven worden en er zal ook weinig op gekeken worden denk ik.
Een gewone kalender gebruik je toch vaker vind ik en je kan er bepaalde belangrijke dingen op zetten.

Groetjes, Paul

Rene

Ik ben neutraal, bij mij blijven kalenders met mooie fotos zowiezo lang hangen. Als je genoeg jaartjes wacht kloppen de weekdagen ook weer :D

Ik zal niet ieder jaar opnieuw een valkparkieten kalender kopen. Op een gewone kalender zal ik niet schrijven (daar zijn agendas en notiekalenders voor), een verjaardagskalender heel misschien. In ieder geval gaat het mij om de plaatjes :P

-- Rene

Ed

Ik kies voor de gewone want ik zie graag elk jaar wat nieuws hangen. Ander gaan de foto's toch vervelen en dan gooi je hem ook weg en koop je een nieuwe. :(

Marianne

Hoi,

Ik ga ook voor een gewone kalender.
En als het haalbaar is .... ieder jaar een nieuwe.
Mooie nieuwe foto's.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

bobbie

30 november 2004, 12:00:26 #6 Last Edit: 30 november 2004, 12:01:03 by bobbie
Verjaarskalender!

Om een puur egoïstische reden: ik krijg elk jaar al ontzettend veel gewone kalenders via mijn werk en het werk van mijn man, vandaar.

Succes, Nel :)

zazu

ik stem voor de gewone kalender.
op een gewone kalender zet ik toch wel meer dan op een verjaardagskalender.

dus ik kies voor een gewone :)

marga

hoi
ik heb liever een verjaardags kalender

groetjes marga

Kolkkie

Het maakt miij weinig uit of het een verhjaardagskalender of een gewone kalender is. Ik sluit me wel aan bij de meerderheid :P.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

syllie

ik ga voor de verjaardagskalender, maar al wordt het een gewone kalender maakt me da niet uit. dat vind ik ook goed.

groetjes sylvana

robentru

Ik heb de voorkeur voor een verjaardagskalender omdat ik al een mooie kalender voor 2005 heb liggen (van de Vogelbescherming) en wel weer toe ben aan een nieuwe verjaardagskalender.

Maar voor 2006: een valkparkietenkalender!  ;)

Groet, Trudy

carco

1 december 2004, 21:34:11 #12 Last Edit: 1 december 2004, 21:34:39 by carco
Hoi

Ik heb voor de verjaardagskalender gekozen, puur omdat ik voor 2005 al een valkjeskalender heb.
Maar is het geen optie om er 2 te maken??
Er zijn zoveel mooie en goed bruikbare foto's ingezonden, dat dit denk ik best kan.
En zoals Peter al aangaf een verjaardagskalender is voor altijd en kunnen er van op voorraad worden gehouden, dus blijft altijd goed!
En als er weer een kalender voor 2006 (!) uitkomt, houd ik me natuurlijk wel aanbevolen :)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ivy

Ik heb liever een gewone kalender. Dan als het haalbaar is zou er elke jaar een nieuwe kalender kunnen komen. Zo kunnen meer mensen hun valkjes in de kalender zien, dat is ook heel erg leuk.
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Suzanne

Ik kies voor een verjaardagskalender. Een gewone kalender koop ik nooit omdat ik dat zonde van mijn geld vind. Die gooi ik nl. toch weg aan het einde van het jaar. Een verjaardagskalender gaat jaren mee.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.