Voorbeeld 24: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 19:06:22

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

Marije

Erg mooi, die donkere achtergrond en dan dat fel gele koppie!

Paul

Hoi Peter,

Ik kan hier weinig van zeggen he dat laat ik aan andere mensen over :-)
Foto's van je eigen valkjes vind je natuurlijk altijd mooi :-)
Ik heb hier zelf al wel uit misschien 1000 foto's er maar een paar geschikte gevonden voor een kalender de meeste had ik zelf al wel wat op aan te merken.

Groetjes, Paul

cockaty

Erg mooi, maar het donkere aan de linkerzijkant??

nogmaals sorry voor mijn benullige commentaar ;D

Jet

Ik vind deze wel iets minder mooi. Wel heel apart met die donkere kleuren.

Sorry Paul!

Jet

bobbie

Hoi,

deze foto vind ik technisch gesproken heel mooi.
Voor niet-vogelkenners is dit een foto waar uit je af zou kunnen lezen dat een valkje helemaal niet zo'n vriendelijk dier is. Wij weten wel beter, maar mensen die deze foto zien en nooit een valkje hebben meegemaakt denken misschien, nou nou, als die mij bijt!

Dat is mijn mening.

Groetjes, Nel

carco

Hoi

Inderdaad wel mooi, maar de linkerkant is inderdaad wat donker.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rene

Hmm  moeilijk.

De foto oogt over het geheel wat donker op mijn monitor, maar indien nodig is daar altijd nog wat aan te doen in het afdrukprocess. Aan de linkerkant zit een flink stuk gerafelde rant van een kartonnen doos, eigenlijk zou dat er grotendeels af gesneden moeten worden (hoeveel pixels in lengte en breedte had je foto Paul?)

Het valkje staat er verder wel scherp op en in een sprekende houding ("verboden toegang voor onbevoegden!";))  maar doordat er alleen flitslicht was zijn de schaduwen wel erg hard geworden, zijn rechter zijde (voor de kijker links) valt daardoor erg donker uit  :-/

-- Rene

Paul

Hoi Rene,

Deze is nog met mijn oudere 2,2 Mpixel camera gemaakt.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi,

deze foto vind ik ook heel mooi voor de kalender, omdat het valkje zowaar poseert he. De achtergrond mag voor mij wel wat lichter, maar dat is makkelijk in te stellen toch :)
Als Stan op de kalender komt, koop ik 'm zeker :D

Groetjes, Tara

Mandy

Ik vind het een mooie foto en die linker kant stoort me nu niet want die hoort erbij, hij heeft immers die doos kapot geknabbeld voor zijn bodembedekking die ook op de foto te zien is. Maar goed, dat komt natuurlijk ook omdat ik dat verhaal weet.  :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

CitaatIk vind het een mooie foto en die linker kant stoort me nu niet want die hoort erbij, hij heeft immers die doos kapot geknabbeld voor zijn bodembedekking die ook op de foto te zien is. Maar goed, dat komt natuurlijk ook omdat ik dat verhaal weet.  :)

Hoi Mandy,

wie kent het verhaal niet van 'de doos van Stan' :D

Groetjes, Tara

Rene

CitaatIk vind het een mooie foto en die linker kant stoort me nu niet want die hoort erbij, hij heeft immers die doos kapot geknabbeld voor zijn bodembedekking die ook op de foto te zien is.
In dat geval zou je er aan de rechterkant ook een randje bij moeten photoshoppen :P We kijken naar Stan door zijn zelfgemaakte gat in de doos :)

-- Rene

robentru

Ik loop achter met mijn commentaar. Heb je als je even een paar dagen niet op het forum bent  :D.
Vind het het mooie foto. Helaas ken ik het verhaal van de "Doos van Stan" (nog) niet; zal eens gaan lezen.

De suggestie van Rene voor een "kijkdoos" vind ik super!

Dus: plaatsen is mijn advies.
November?  Kijken of het al lichter gaat worden.

Groet,
Trudy

zazu

ik vindt deze foto ook iets minder.  Waarscheinlijk komt dat omdat de foto een beetje donker is.

groetjes