6 mei 2025, 05:24:36

lutino fallow

Gestart door marga, 28 november 2004, 17:23:27

« vorige - volgende »

marga

hallo ik heb een vraagje hoe ziet een lutino fallow er uit groetjes marga

antoine

het schijn zeer mooi :D
maar zelf heb ik er nog nooit eens gezien,
volgens mij zien ze er bijna uit als een gewone fallow want die lijken zo fel op lutino's maar dan zou ie wel veel lichter zijn!:d
groetjes antoine

Lique

Dit is een lutino Fallow

antoine

leuk zeg ik had gelijk! ze lijken op een gewone fallow maar dan lichter ;D
groetjes antoine

Rox4nne

Citaat
Dit is een lutino Fallow

Hey die foto heb ik net op marktplaats gezien!  8)

Lique

Nou wat stom zeg, want dat is mijn Shaggy :D :D

Rox4nne

20 januari 2005, 02:34:20 #6 Last Edit: 20 januari 2005, 02:38:03 by Rox4nne
Jaaaah.. kijk maar:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/dieren/vogels/207359.htm%3Fret%3D%252Fmarkt%252Fdieren%252Fvogels.htm%253Fjs%253D1%2526zoek%253Dfallow%2526fo%253D%2526rv%253D30%2526submit%253DZoek%2526av%253D%2526pv%253D

IEEEE DAT IS SHAGGY!!  :o :o
(ik wil een shaggy)  :D

antoine

hoi,
wat vreemt zeg!
dan heeft iemand een foto van lipue haar valkje genomen en voorgedaan alzof het de zijne was :o
foei voor de gene die dat gedaan heeft!
groetjes antoine

~Natas~

Hoi,

Mag ik vragen wat jullie daar aan doen dan?
Als er foto's wordt geplaatst op marktplaats terwijl dat EEN van JULLIE vogel is  >:(
Gaan jullie dan maatregelen nemen, ik zou dat echt niet pikken hoor en ik zal die persoon dat ook echt duidelijk maken.
Zo moest dit ff zeggen  :o

Gr Natasja

Joyce28

mijn hond stond een keer op marktplaats,ik werd er op geattendeerd of ik mijn hond verkocht :o ,ze konden zich het al niet voorstellen,lol

Ik belde die vent op,want zijn 06 stond erbij.Ik zei dat ik wist dat ik een mooie labrador had,maar dat hij niet de foto van mijn site kon jatten.
Begint ie tegen me aan te vloeken,waar ik het lef vandaan haalde,en dat het zijn hond was,en dat hij de negatieven had liggen.Ik was ook zo stom om niet te zeggen dat ze met een digitale gemaakt waren ::).Maar hij zocht me nog op,zei hij ook nog :-/
Nou ja niks meer van vernomen en binnen 1 minuut was mijn hond van marktplaats af

ep

29 januari 2005, 02:02:05 #10 Last Edit: 29 januari 2005, 02:02:44 by ep
Echt stom.
Ik jat ook heus wel eens plaatjes van internet maar die gebruik ik nooit om iets te verkopen en zeker geen dieren.

WAT DENKEN ZE WEL DE BOEVEN!!!!! >:(

gr.petra

Jaimy_en_Viggo

hihihi..ach ja..is mij ook een keer gebeurd..op valkparkiet.com zelfs! met de foto van jewel en aylon..dus ik een mailtje naar die man sturen..van..uhm..ik wil mijn valkjes echt niet verkopen hoor!  ;D maarja..niks van hem gehoord..maar dat moeten ze idd niet doen..tis toch niet zo veel werk om zelf ff een foto van je eigen vogel te maken!  :-X