Voorbeeld 19: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:35:41

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Zelfde foto?
Is volgens mij perfect!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

Idd deze is in kleur :) Dankje.

Groetjes,
Peter

Rene

Erg leuk en knus :)

De foto was helemaal perfect geweest als de valkjes iets hoger in beeld hadden gezeten, iets minder muur, iets meer "deur" (?).  Nu zit het nageltje van het linker valkje bijna op de rand van de foto.

Is maar een klein detail hoor, de valkjes zelf staan er prima op en het is verder een prachtige foto voor de kalender 8)

-- Rene

Jet

Hoi Peter,

Niets op aan te merken!!
Heel mooie foto!

Groeten Jet

bobbie

Hoi,

Mooie foto voor Valentijn, dus februari. Ik moet wel zeggen dat dit de eerste foto is die ik zie dus het kan makkelijk dat ik dat bij de volgende foto ook denk.

Heel mooi initiatief en heel veel werk. Mijn complimenten hoor. Ik koop er zeker een.

Succes, Nel

Kolkkie

Deze is vergeleken met de zw/w versie perfect. Idd echt wat voor de maand februari met valentijnsdag :).
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

robentru

Deze foto is idd beter, en verdient zeker een plaats op de kalender.

groetjes

Rob en Trudy

Peter

Hoi allemaal,

De eerste voor februari :)

Groetjes,
Peter

Sanna

Heel lief plaatje, ik heb het deze dames ook wel in het echt zien doen :P. Hoge kroelfactor ;D.

Groetjes! Sanna

Paul

Hoi Peter,

Een hele leuke foto ze staan er heel mooi op is zeker een plaatsje op de kalender waard :-)
Ik vind hem veel mooier uitkomen dan de zwart/wit versie.

Groetjes, Paul

Tara

Ahhh hier hebben we de kleurenfoto,
ja, die is veel mooier dan de zwart-wit, deze moet er zeker op wat mij betreft, keimooi.

Groetjes, Tara

Mandy

Prachtig, moet er zeker bij! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Ker er niks aan toevoegen.
ERG leuk

Gr Natas

Suzanne

Die moet zeker op de kalender!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.