Voorbeeld 17: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:35:22

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Zo cute!!! ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

Sammy staat eigenlijk altijd leuk op de camera :) Verderop staat ze ook nog met Pino op de foto.

Groetjes,
Peter

bobbie

Mooie foto voor december, oud en nieuw. Slapen voor het volgend jaar begint.

Mooie foto.

Als dit de laatste foto is wil ik nogmaals mijn bewondering uiten voor al het werk wat verzet is. Mijn complimenten.

Groetjes, Nel

Kolkkie

Ik vind deze foto echt iets voor een van de laatste maanden van hetjaar. Het is veelal donker dan in die maanden, dus lekker slapen :).
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jet

Tenzij je voor de kerst nog een leuke foto hebt lijkt mij dit inderdaad wat voor december. Anders januari. Koud, beetje donker, lekker slapen.

Jet

robentru

Hoi

Een plaatje is deze foto, is het mss Sammy?

groetjes

R&T

Lique

Hoihoi,

Ja, dit is zeker weten Sammy.
Ze zat zo lekker te slapen op de monitor, dat ik haar niet met rust kon laten om een foto te nemen.

groetjes lique

Peter

Hoi allemaal,

Dit is idd weer foto bij ons weg :) Elke valk heb ik er liever maar 1 keertje op dus dat wordt nog ee nconcurrentie slag met Pino en Sammy samen op de foto.

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Een heel schattige foto heel erg lief om te zien zo.
Je ziet alleen niet zo veel van de snavel dat is wel jammer dat steekt wat minder af zo.

Groetjes, Paul

cockaty

Ik zou liever een foto zien van een slapende valk, van meer
aan de zijkant. Dit is meer van naar de achterkant toe
genomen.
Neemt niet weg dat het een mooie foto is ;)

Tara

Hoi,

ik vind dit een zeer mooie foto hoor, ik vind dat hij wel een plaatsje verdient :-).

groetjes, Tara

Rene

Schattig zo met het kopje in de nek, maar als ik er objectief naar kijk vind ik de foto een beetje zwak in contrast, erg egaal van kleur. Natuurlijk heeft deze mutatie geen oranje en geel in zich, maar had hem dan bijv. tussen de geraniums laten slapen :P

In mijn rijtje van hoog naar laag, zou deze de top 12  niet halen.

-- Rene

Lique

Citaatmaar had hem dan bijv. tussen de geraniums laten slapen :P
Hoi Rene,

Dat gaat een beetje moeilijk, in de geraniums hiihi, want planten zijn hier totaal niet veilig :D :D

groetjes lique

Joyce28

29 november 2004, 13:20:17 #14 Last Edit: 29 november 2004, 13:20:48 by Joyce28
ik vind de foto te flets
voor kerst zou ik liever een valkje in de kerstboom zetten,of naast een mooi kerststukje of het liefst een mooie donker rode kerstster
Ik hou van kleuren op foto's