Voorbeeld 13: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:34:33

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi

sorry ik voel me echt een zeur worden: is niet zo bedoeld hoor, maar ik zie maar 1 valkje duidelijk in beeld.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

Ik vondt dat juist het mooie aan de foto, 1tje duidelijk en dan steeds onduidelijker.

Groetjes,
Peter

Kolkkie

Ik vind deze wel wat hebben. De ene staat er scherp op en de ander wat minder scherp.
Het voorste valkje lijkt gekroeld te worden, wat hij zo te zien heerlijk vindt.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jet

Wel een mooie foto, maar ik vind het inderdaad storend dat de tweede valk er niet goed opstaat.

Ik op de voorgrond Ren te zien?

Jet

Lique

Hoi Jet,

Nee, dit is geen foto van ons.
Ik heb nog erg veel mooie foto's van Ren, maar die staan hier niet bij.

groetjes Lique

sadelienda

ik ga met je mee Carco.

Kan me vinden in wat je zegt

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Marije

Ik weet het niet zo zeker.....het heeft wel wat, dat gele koppie erachter....... ;D
Groetjes,
Marije

sadelienda

ik zou zelf op de eerste ingezoomd hebben en dan de tweede op de achtergrond maar dan wel volledig in beeld niet zo half.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Paul

Hoi Peter,

Een leuke foto maar het valkje er vlak achter is een storende factor waardoor de kuif van de valk waar het over gaat ook niet zo mooi uitkomt.
De wazige valk op de achtergrond is juist een mooi effect dat is geen probleem vind ik.
Wel een heel mooi koppie zoals hij er op staat.

Groetjes, Paul

Tara

Mag er niet op :D

Ik vind het niet mooi om meerdere redenen, ivm die tweede valk en dan de positie van de valkjes, nee, vind het geen kalenderfoto.

Groetjes, Tara

Mandy

Nee ik vind de foto ook niet mooi, ik vind het te rommelig. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Vind het alleen jammer dat er maar 1 valkje duidelijk erop staat.
Terwijl die ander er ook mag zijn hoor.

Rene

Ik sluit me aan bij Paul, Tara en Mandy. De eerste staat er haarscherp op,  maar die daarachter is een behoorlijk storende factor. En in de rechterhelft van de foto staat helemaal niets. Met maar 12 plaatsen te vergeven moeten we streng zijn, dit is geen kalendermateriaal.

-- Rene

robentru

Sluit de (wederom, hahaha) bij de vorige commentaren aan.
Geen mooie foto voor de kalender.

Groet,
Trudy