Voorbeeld 11: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:34:19

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Wel lief, maar ik twijfel een beetje: misschien toch een beetje te flets?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

Ik zal eens kijken of ik iets met Paint Shop kan doen.

Groetjes,
Peter

bobbie

Heeft niet mijn voorkeur, niet natuurllijk genoeg. Te poserend gecreeerd.

Groetjes, Nel :)

Kolkkie

De jonkies zijn op zich wel leuk om te zien, maar ik vind de foto te mat/flets.

Deze heeft om die reden niet echt mijn voorkeur.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jet

Ik vind dit niet echt een sprekende foto.

Jet

robentru

Hoi

Deze foto is idd wat minder dan de andere

groetjes

Rob en Trudy

Peter

Hoi allemaal,

Ik zal jullie meningen ook meenemen!

Groetjes,
Peter

Tara

Ben ik dan de enige die de foto heel erg mooi vind ? Ik vind dat juist passen bij een kalender, valkparkietenjonkies, en zo schattig als ze zijn ... Ik vind het een prachtfoto, sorry hoor maar da's mijn mening, ik vind 'm echt passen :)

Groetjes, Tara

Rene

Ik vind hem zeker niet slecht. Niet de top 3, maar in de serie van 28 kandidaten die nu zijn gepost zou deze bij mij wel de kalender halen.

Het fletse valt bij mij wel mee, misschien is dat juist een instelling van de monitor (andere fotos zijn bij mij juist aan de donkere kant). Wat uiteindelijk telt is de afdruk, In ieder geval is deze foto niet over of onder belicht, dus er kan altijd nog een beetje aan het contrast gesleuteld worden.

De kleintjes staan er best wel grappig op, hoewel misschien ietsje te dicht op ekaar. Persoonlijk zou ik de foto een tikkie bijsnijden, stukje van onder en stukje van rechts eraf. Dan komen de jonkies iets beter in beeld te staan.

De achtergrond is heerlijk rustig, en past qua kleur ook heel mooi bij de cijfers van de kalenderdagen.

-- Rene

Mandy

Ik vind het een lieve foto maar zou ook wat randen wegknippen, zeker zodat dat donkere rechter bovenhoekje weg valt.  ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Ik vind dit nou wel een leuke foto.

Gr

Suzanne

Ik vind de foto ook te flets en te geposeerd opgesteld.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Een leuke foto met twee jonge valkjes.
Maar speciaal is hij niet echt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi allemaal,

Iedereen twijfelt volgens mij bij deze foto, op de reserve bank dus :)

Groetjes,
Peter